Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Αποκλειστική συνέντευξη Άγγελου Ξηρομερίτη ( Fasma fm 99.7 ) ... !!!















1.) Καταρχάς Άγγελε θέλω να μας πεις κάποια στοιχεία για την επαγγελματική σου σταδιοδρομία στο χώρο του ραδιοφώνου ...


ΑΓΓΕΛΟΣ: Πρώτα από όλα να σας πω ότι γεννήθηκα στην Πάτρα . Τώρα το θέμα ενασχόλησης μου με το ραδιόφωνο είναι μεγάλη ιστορία και ξεκινάει από όταν ήμουν πιτσιρικάς . Συγκεκριμένα από το 1993-1995 ήμουν στο MELODY FM , από το 1995-1997 ήμουν στο ΡΑΔΙΟΓΡΑΦΗΜΑ . Ενώ από το 1999 μέχρι και σήμερα εργάζομαι ως ραδιοφωνικός παράγωγός καθώς και ως υπεύθυνος προγράμματος στο FASMA FM 99.7 . Επίσης έχω αναλάβει και την δική μου καθημερινή 2 όρη ψυχαγωγική εκπομπή 08:00 πμ - 10:00 π.μ μαζί με την Βάσω Στεφανοπούλου , και πραγματικά κάθε πρωί γίνετε ένας μικρός μπάχαλος .


2.) Από μικρός ήθελες να ασχοληθείς με τον χώρο των media ( ραδιόφωνο ) η όλο αυτό ήρθε μόνο του τυχαία..?


ΑΓΓΕΛΟΣ :Η αλήθεια είναι ότι από πολύ μικρή ηλικία με ελκούσε πάρα πολύ ο χώρος των media και συγκεκριμένα ο χώρος του ραδιοφώνου . Πάντως το όλο θέμα ήρθε μόνο του , εντελώς τυχαιά .


3.) Εκτός από ραδιοφωνικό παραγωγό του Fasma 99.7 φέτος σε βλέπουμε και ως GUEST DJ σε διάφορα μαγαζιά της πόλης μας ...


ΑΓΓΕΛΟΣ: Ναι η αλήθεια πως παράλληλα με τον Fasma 99.7 εμφανίζομαι και ως guest dj σε διάφορα μαγαζιά της πόλης μας , της Πάτρας . Χαρακτηριστικά να σας πω ότι κάθε δευτέρα βρίσκομαι στο Cibo - Cibo , κάθε Παρασκευή στο Dose , ενώ υπάρχει το ενδεχόμενο μελλοντικής συνεργασίας μα το Fabric Club , όχι μόνος μου , αλλά μαζί με όλη την ομάδα του Fasma . Πάντως θα πρέπει να σας πω έχω συνεργαστεί με τα περισσότερα μαγαζιά της Πάτρας και μη . Μου αρέσει να παίζω μουσική ( ως dj ) μόνον όταν είμαι και αισθάνομαι καλά σωματικά και ψυχικά , όπως συμβαίνει την συγκεκριμένη χρονική περίοδος της ζωής μου . Για 3 χρόνια είχα σταματήσει να εργάζομαι ως dj .



4.) Ποια είναι η άποψη σου για την νυχτερινή διασκέδαση της Πάτρας ... ?


ΑΓΓΕΛΟΣ: Η αλήθεια είναι πως κακά τα ψέματα η νυχτερινή διασκέδαση υπολείπεται αρκετά σε σύγκριση με την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη .Τα τελευταία χρόνια πάντως τα περισσότερα club της Πάτρας δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα σε σχέση με της πρωτεύουσας και της συμπρωτεύουσας , διότι αρκετά συχνά πολύ γνωστά ονόματα έρχονται στην πόλη μας . Από κει και πέρα , θα πρέπει να πούμε ότι οι Πατρινοί δεν βαίνουν σε καθημερινή βάση , όπως για παράδειγμα οι φοτητές .


5.) Ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον ... ?


ΑΓΓΕΛΟΣ: Δεν κάνω ποτέ σχέδια για το μέλλον , προτιμώ να ζω την κάθε μέρα ξεχωριστά ...


6.) Εκτός από ραδιοφωνικός παραγωγός και guest dj σκέφτεσαι να ασχοληθείς επιχειρηματικά με κάτι άλλο ... ?


ΑΓΓΕΛΟΣ: Ο χώρος του ραδιοφώνου ήτανε , είναι και θα είναι για πάντα η μεγάλη " ΚΑΨΟΥΡΑ " μου , ανεξάρτητα αν ασχοληθώ και με κάτι άλλο ( σε επιχειρηματικό επίπεδο ) . Πάντως το βήμα αυτό έγινε πέρσι με το ΞΕΝΟΣ , όπου ήμουν και μέτοχος , αλλά λόγω του υπερβολικού φόρτου εργασίας , δεν προλάβαινα να αφοσιωθώ όσο θα ήθελα και τελικά αναγκάστηκα να το αφήσω .


7.) Η οικονομική κρίση σε έχει επηρεάσει και αν " ναι " κατά πιο βαθμό ?


ΑΓΓΕΛΟΣ: Σίγουρα η οικονομική κρίση έτσι όπως έχει επηρεάσει όλους τους ανθρώπους ( γέρους , νέους , επιχειρηματίες ) , έτσι λοιπόν έχει επηρεάσει και μένα σε αρκετά σημαντικό βαθμό . Πλέον όλα τα πράγματα έχουν αλλάξει γύρω μας , από τα πιο πολύπλοκα μέχρι τα πιο απλά . Το στοιχείο αυτό φαίνεται και στο τομέα μου ( ως dj ) όπου έχουμε αναγκαστεί να ρίξουμε τα διάφορα buget . Πάντως γενικά είμαι αισιόδοξος άνθρωπος και πιστεύω πως αργά η γρήγορα το χαμόγελο θα επανέλθει και πάλι στα χείλη των Ελλήνων .


8.) Άγγελε έχεις σκεφτεί ποτέ σου κάποια στιγμή να ανοίξεις το δικό σου ραδιοφωνικό σταθμό ... ?


ΑΓΓΕΛΟΣ: θα σου απαντήσω με απόλυτη ειλικρίνεια , όχι ποτέ μέχρι σήμερα , ιδίως από το 1999 και μέχρι αυτή την χρονική στιγμή που μειλάμε( που βρίσκομαι στο Fasma 99.7 ). Ο σταθμός αυτός καλύπτει απόλυτα τις φιλοδοξίες μου και είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στο ενεργητικό του .




9.) Οι οικονομικές απολαβές ενός ραδιοφωνικού παραγωγού μέχρι που κυμαίνονται ..?


ΑΓΓΕΛΟΣ : Κοιτά αυτό εξαρτάται σίγουρα από το βαθμό εμβέλειας του σταθμού . Σίγουρα άλλα χρήματα δίνουν στην Αθήνα και άλλα στην Πάτρα . Πάντως εγώ σε προσωπικό βαθμό είμαι αρκετά ικανοποιημένος ( από οικονομικής άποψης ) στο ΦΑΣΜΑ ΦΜ . Τώρα ο βαθμός ικανοποίησης είναι διαφορετικός στον καθέναν ξεχωριστά .


10.) Άγγελε σε προσωπικό επίπεδο πως είσαι ...?


ΑΓΓΕΛΟΣ: Παιδιά είμαι μια χαρά , δόξα το θεό , νιώθω πάρα μα πάρα πολύ καλά .


11.) Πιστεύεις ότι η πολιτεία από την μεριά της βοηθάει τους περιφερειακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς να εξελιχθούν ... ?


ΑΓΓΕΛΟΣ: Ήξερα ότι πριν την οικονομική κρίση , δηλαδή μέχρι το 2010 οποιοσδήποτε ήθελε να ανοίξει δικό του ραδιοφωνικό σταθμό θα μπορούσε να μπει σε κάποια προγράμματα επιχορηγήσεων για τους νέους επιχειρηματίες . Τώρα από κει και πέρα , σίγουρα τα πράγματα μετά την έντονη οικονομική ύφεση έχουν δυσκολέψει σε πολύ μεγάλο βαθμό .


12.) Άγγελε την ηλικία σου την λες η όχι .... ?


ΑΓΓΕΛΟΣ: Χαχαχα ( γελάει ) ... Ναι την λέω , δεν έχω κανένα τέτοιο κόμπλεξ . Είμαι 33 χρονών .


13.) Ο κόσμος στο δρόμο σε αναγνωρίζει , σου μιλάει ... ?


ΑΓΓΕΛΟΣ : Κοιτά , κατά τα πρώτα χρόνια ενασχόλησης μου με το ραδιόφωνο , ως ραδιοφωνικός παραγωγός , η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν αρκετά αναγνωρίσιμος . Τα τελευταία χρόνια πάντως ,  έχουν αυξηθεί οι εμφανίσεις μου σε διάφορα μαγαζιά της Πάτρας και μη ως dj και όλο αυτό έχει συντελέσει στο να γίνω ακόμη πιο αναγνωρίσιμος προς το ευρύ κοινό . Έτσι λοιπόν να σας πω ότι πολλές φορές ο κόσμος με σταματάει στο δρόμο , με χαιρετάει , μου μιλάει και αυτό το φαινόμενο με χαροποιεί πάρα μα πάρα πολύ .


14.) Άγγελε κλείνοντας την συνέντευξη αυτή , θέλω να μας πεις ένα περίεργο περιστατικό που σου έχει συμβεί , όλα αυτά τα χρόνια που ασχολείσαι επαγγελματικά ως ραδιοφωνικός παραγωγός .


ΑΓΓΕΛΟΣ : Η ερώτηση αυτή με δυσκολεύει λίγο , διότι στο μυαλό μου έρχονται διάφορα περιστατικά . Πάντως να σας πω χαρακτηριστικά ότι το πιο περίεργο που μου έχει συμβεί LIVE ON AIR , και μου έρχεται έτσι πρόχειρα στο μυαλό μου , ήτανε πριν 6-7 χρόνια περίπου όταν καταφέραμε να παντρέψουμε δυο ακροατές μας . Το ξέρω ότι σας φένεται πολύ περίεργο , αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινό .


ΠΑΤΡΑ GOSSIP NEWS.GR: Άγγελε Ξηρομερίτη , να σε ευχαριστήσουμε πάρα πολύ για την συνέντευξη που μας έδωσες και μίλησες για όλους και για όλα χωρίς κανένα κόμπλεξ και με απόλυτη ειλικρίνεια ...


ΑΓΓΕΛΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΗΣ : Παιδιά εγώ να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνατε να μου πάρετε την παραπάνω συνέντευξη και εύχομαι στο ΠΑΤΡΑ GOSSIP NEWS .GR κάθε επιτυχία ...


Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ 


Άγγελος Ξηρομερίτης -  Κωνσταντίνος Αργυρός


Άγγελος Ξηρομερίτης - Μάρω Λύτρα




















Άγγελος Ξηρομερίτης - Νίκος Οικονομόπουλος















Η Χρύσπα στο στούντιο του Fasma fm 99.7















Άγγελος Ξηρομερίτης - Χρύσπα















Γιώργος Γιαννιάς
















Άγγελος Ξηρομερίτης - Άκης Κοντάρης - Κόκκινα Χαλιά















Άγγελος Ξηρομερίτης - Ορθούλα Παπαδάκου - Κέλυ Κελεκίδου 















Άγγελος Ξηρομερίτης - Διονύσης Μακρής















Άγγελος Ξηρομερίτης - Χρήστος Δάντης - Άκης Κοντάρης















Άγγελος Ξηρομερίτης - Έλενα Παπαρίζου



































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου