Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Απίστευτο παρασκήνιο : Η αναπόληση του Τσαμπίκου και η συγκλονιστική απάντηση από τον Ροδίτη τραγουδιστή !


Με αφορμή την προγραμματισμένη εμφάνιση του Γιώργου Δασκαλάκη σε κέντρο διασκέδασης της Ρόδου , της ιδιαίτερης πατρίδας του , γίναμε θεατές μιας συγκλονιστικής ιστορίας .


Ένας συντοπίτης του αναπόλησε τον παλιό Τσαμπίκο , χωρίς να αποδέχεται την σημερινή επωνυμία του . Δείτε τι έγραψε στο facebook :

Ti giorgos re gatakia????? Theloume ton palio TSAMPIKO pou agaphsame kai anadhksame ! Mexri tote ANTE GEIA !

Η απάντηση δεν άργησε να έρθει μόλις λίγα λεπτά αργότερα , όταν ο Ροδίτης τραγουδιστής αποκάλυψε για πρώτη φορά τον μοναδικό λόγο που αναγκάστηκε να αποβάλει από πάνω του τον Τσαμπίκο και σήμερα να μεσουρανεί στην νυχτερινή Αθήνα ως ... Γιώργος Δασκαλάκης . Φυσικά , αυτό δεν έγινε για λόγους να υιοθετήσει ένα νέο καλλιτεχνικό image , όπως πράττουν τόσοι άλλοι συνάδελφοι του .

Διαβάστε παρακάτω τα συγκλονιστικά λόγια του :

ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Michael Dimou ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ''ΑΔΙΚΑ''ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΕΝΑΝ ΓΙΩΡΓΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ....ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΟΣΟ ΘΑ ΖΩ ΤΣΑΜΠΙΚΟΣ....ΚΑΙ Η ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΡΟΔΙΤΕΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ....ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ....ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.....ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΕΔΕΙΞΕΣ ΩΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ...ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΤΟΤΕ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΕΓΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ...ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου