Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Νίκος Οικονομόπουλος: “Εμένα μου αρέσει να μου πετάνε λουλούδια γιατί νιώθω άνετα”



Ο Νίκος Οικονομόπουλος μίλησε για τα νέα επαγγελματικά του σχέδια, και όχι μόνο.
Σε συνέντευξη του στην εκπομπή “Το Πρωινό”, ο Νίκος Οικονομόπουλος αναφέρθηκε στη νέα δισκογραφική του δουλειά που έρχεται σε λίγες μέρες, στους γκέι αλλά και στον τρόπο διασκέδασης των Ελλήνων. Σε ερώτηση για το αν συνέβαινε να βρίσκεται σε ένα σχήμα που οι θαμώνες θα πετούσαν από τον ενθουσιασμό τους τραπέζια στη σκηνή, ο τραγουδιστής δήλωσε:
“Έχει συμβεί και σε μένα στο παρελθόν, αν και δεν είναι σωστό να πετάμε τραπέζια. Μην τρελαθούμε κιόλας. Αλλά αν σου συμβεί μια φορά τι θα κάνεις, θα τον σκοτώσεις;”, ενώ σε ερώτηση για την “κίνηση” ορισμένων συναδέλφων του να κόψουν τα λουλούδια από τα μπουζούκια, δήλωσε: “Ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Εμένα μου αρέσει να μου πετάνε λουλούδια γιατί νιώθω πιο άνετα. Όταν απλά κάθεσαι απλά έτσι και σε κοιτάει ο άλλος, είναι λίγο άχαρο, για μένα”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου