Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Η δήλωση του Νίκου Οικονομόπουλου για τους gay !



Η Ναταλία Γερμανού δεν άντεξε ακούγοντας το Νίκο Οικονόπουλο να μιλάει on camera για το πώς δέχεται τους ομοφυλόφιλους στη ζωή του, μην κρύβοντας ότι η ερώτηση του δημοσιογράφου του «Πρωινό» τον έφερε σε δύσκολη θέση. 

«Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους gay, έχω πάρα πολλούς γνωστούς, δεν είναι φίλοι μου, δεν κάνω παρέα… Έτυχε, φαντάζομαι ότι δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα με έναν άνθρωπο που από τη φύση είναι έτσι, που εγώ το δέχομαι, δεν έχουμε κάποια κοινά σημεία. Δεν θα ήμουν αρνητικός να έχω φίλο έναν ομοφυλόφιλο. Αν με φλέρταρε κάποιος, πιστεύω ότι θα το καταλάβαινε ότι εγώ δεν είμαι έτσι και θα το αντιμετώπιζα με ψυχραιμία» εξήγησε ο τραγουδιστής, ενώ την επόμενη μέρα ξέσπασε μέσω της εκπομπής της η Ναταλία Γερμανού. 

«Δεν θα σταθώ τόσο στις απαντήσεις, θα σταθώ στο γιατί πρέπει να ρωτάμε τους ανθρώπους αυτή την ερώτηση. Με το ίδιο σκεπτικό που λέει ο Νίκος «δεν έχω πρόβλημα με τους gay», θα μπορούσαν να απαντήσουν και όλοι οι gay της γης «κι εμείς δεν έχουμε πρόβλημα με σας τους straight» ή να πουν «έχουμε πρόβλημα με εσάς τους straight». Μας έβαλε κανείς δικαστές στη ζωή των άλλων για να έχουμε ή να μην έχουμε πρόβλημα; Είναι βλακεία που ρωτάμε το 2015 «εσύ είσαι ΟΚ με τους gay ή να τους κάψουμε»;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου