Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ ... !!!



 

-Νίκο μου, καταρχήν καλή χρονιά!!! Είσαι για μια ακόμα φορά η πρώτη συνέντευξη του χρόνου, όπως και το 2011 και το 2010. Μας έκανες καλό ποδαρικό και γι' αυτό σε προτιμάμε! (γέλια)
-Καλή χρονιά σε όλους! Σας ευχαριστώ πολύ που με προτιμάτε (γέλια) και απ' ότι φαίνεται, είμαι όντως γουρλής γιατί πάτε πάρα πολύ καλά! Να έχετε την υγεία σας, να κάνετε τη δουλειά σας, γιατί αυτή την εποχή αυτός είναι ο στόχος, να έχουμε τη δουλειά μας! Εύχομαι και σε εσένα να έχεις την υγεία σου, να μπορείς να κάνεις τη δουλειά που αγαπάς, γιατί το αγαπάς και φαίνεται αυτό και να έχετε καλή επιτυχία και σε κάτι καινούριο που έμαθα ότι ετοιμάζετε! Σε όλο τον κόσμο υγεία, αγάπη και ευτυχία!
Δεν το λέω με την κακή έννοια αυτό που θα πω, αλλά δεν είναι ωραίο να ακούγεται μόνο ένα όνομα, δηλαδή ο Φοίβος, υπάρχουν τόσοι συντελεστές μέσα στη δουλειά...
-Για πάμε να ξεκινήσουμε τη συζήτησή μας για το καινούριο σου cd με τίτλο ''Θα είμαι εδώ''! Νίκο, σε αυτή τη δισκογραφική σου δουλειά, νομίζω ότι φωνητικά είσαι πιο ώριμος από κάθε άλλη φορά!
-Με τόσα demo που έχω κάνει, λογικό είναι.
-Έχεις πολλές ώρες ''πτήσης'' δηλαδή;
-Πάρα πολλές!
-Άλλωστε όσο μεγαλώνεις η φωνή ωριμάζει περισσότερο, σωστά;
-Βέβαια!
oikonomopoulos_interview_fever_4-Στο τραγούδι ''ποια ζωή να ζήσω'', μου έκανε μεγάλη εντύπωση η έκταση της φωνής σου. Νομίζω ότι σε παλιότερες δουλειές σου, αυτό το προσόν σου, δεν το είχες δείξει τόσο έντονα...
-Είναι και το τραγούδι τέτοιο, που βοηθάει. Μου άρεσε πάρα πολύ αυτό το τραγούδι κι έτσι βγήκε πιο άνετα. Όταν ένα τραγούδι σου αρέσει πολύ μπορεί και να υπερβείς τα όριά σου!
-Σε αυτό το cd σου μας εξέπληξες με πολλά πράγματα. Ένα από αυτά είναι και η συνεργασία σου με τον Φοίβο. Η αλήθεια είναι, ότι αυτή τη συνεργασία δεν την περιμέναμε...
-Από τη στιγμή που μου δίνεται ένα ωραίο τραγούδι, όποιος και αν μου το δώσει, θα το πάρω. Δεν έχει να κάνει με το ποιος το έχει γράψει. Όμως δε μου αρέσει να μιλήσω για κάποιον ξεχωριστά. Δεν το λέω με την κακή έννοια αυτό που θα πω, αλλά δεν είναι ωραίο να ακούγεται μόνο ένα όνομα, δηλαδή ο Φοίβος, υπάρχουν τόσοι συντελεστές μέσα στη δουλειά, δεν μπορώ να πω μόνο για τον Φοίβο. Υπάρχει ο Αλέκος Χρυσοβέργης και ο Σπύρος Γιατράς, που είναι τόσα χρόνια σε αυτό το χώρο, η Ελένη Γιαννατσούλια, ο Νίκος Βαξαβανέλης...

-Απλά αυτές είναι συνεργασίες που τις είχες ξανακάνει γι' αυτό και δεν μας έκαναν τόση εντύπωση... Ο Φοίβος όμως, είναι γενικά μια ιδιαίτερη περίπτωση. Και το τραγούδι σου αυτό, το ''και τί έγινε'', δίχασε λίγο τους θαυμαστές σου, αν δεις τα σχόλια στο you tube. Συνήθως όλα σου τα τραγούδια τα αγκαλιάζουν γιατί αγαπούν πολύ εσένα. Ακόμα και το τραγούδι ''πουτ@ν@ στην ψυχή'', που θα το σχολιάσουμε παρακάτω και που προκάλεσε ολόκληρες συζητήσεις, είχε λόγο να συζητηθεί. Το ''και τί έγινε'' όμως, είναι ένα απλό τραγούδι, αλλά οι μισοί θαυμαστές σου το αγάπησαν και οι υπόλοιποι έγραψαν πως δεν το χρειαζόσουν εσύ αυτό το τραγούδι, πως είναι ένα από τα ίδια σουξέ του Φοίβου και πάρα πολλά άλλα σχόλια.
-Δεν είναι μια από τα ίδια, είναι ένα δυναμικό τραγούδι, που αν το είχε γράψει κάποιος άλλος, δε θα έλεγε κανείς τίποτα. Εμένα πάντως το τραγούδι μου άρεσε και από τη στιγμή που μου άρεσε εμένα, το έβαλα στο cd, πιστεύοντας πως θα αρέσει και στον κόσμο. Σίγουρα δεν μπορεί να αρέσουμε σε όλους ούτε εμείς ούτε τα τραγούδια μας!
-Κάτι άλλο που μας έκανε εντύπωση είναι ότι έχεις και ένα τραγούδι, το ''δευτερόλεπτα θα μείνω'', το οποίο το έχει γράψει ένας καινούριος συνθέτης. Αυτό δείχνει ξεκάθαρα αυτό που είπες πριν, πως αν το τραγούδι σου αρέσει θα το πάρεις, είτε ο συνθέτης είναι ένα όνομα του βεληνεκούς του Φοίβου είτε από ένα νέο παιδί...
-Ακριβώς! Το συγκεκριμένο τραγούδι είναι του Γιάννη Φρασέρη. Το παιδί αυτό είναι πολύ ταλαντούχο. Ας πούμε, τα πρώτα του βήματα τα έχει κάνει μαζί μου. Και το παιδί που έγραψε το ''πουτ@ν@ στην ψυχή'', δεν έχει δώσει σε άλλον τραγούδι απ' όσο ξέρω, πρώτη φορά έδωσε. Στην απονομή του πλατινένιου που έγινε, ήταν εκεί και ήταν πολύ συγκινημένος και χαρούμενος. Έκλαψε το παιδί. Ορισμένες φορές, από το πουθενά, μπορείς να κάνεις μεγάλα πράγματα! Μου αρέσει να συνεργάζομαι με νέους ανθρώπους, πρέπει και οι νέοι άνθρωποι κάποια στιγμή να μπουν στο χώρο, γιατί έχουν πράγματα να δώσουν. Ναι μεν οι παλιοί έχουν γράψει την ιστορία τους, αλλά πρέπει να γράψουν και οι νέοι τη δική τους και αν δεν τους δώσουμε το βήμα εμείς δε θα το δώσει κανείς άλλος. Τουλάχιστον εγώ θέλω να κάνω την αρχή και να βοηθάω νέους ανθρώπους. Έχω κάνει και άλλες συνεργασίες και με τον Χάρη Γαλανό και τον Γιώργο Σαμπάνη σε αυτό το cd, που έβαλα δύο τραγούδια που έχει γράψει με την Ελένη Γιαννατσούλια.
Ναι μεν οι παλιοί έχουν γράψει την ιστορία τους, αλλά πρέπει να γράψουν και οι νέοι τη δική τους και αν δεν τους δώσουμε το βήμα εμείς δε θα το δώσει κανείς άλλος. Τουλάχιστον εγώ θέλω να κάνω την αρχή και να βοηθάω νέους ανθρώπους
-Είναι πολύ σημαντικό αυτό που λες, γιατί στο κύκλωμα δεν είναι συνηθισμένο φαινόμενο αυτό!
-Ας μη μιλήσουμε για το κύκλωμα γιατί δε με αφορά ούτε ασχολούμαι καθόλου! Δεν είμαι καθόλου των δημοσίων σχέσεων, εγώ έχω να κάνω μόνο με τον κόσμο, το είπα και το ξαναλέω!
-Αυτό νομίζω το αποδεικνύεις και με τον τρόπο ζωής που κάνεις! Δε σε βλέπουμε από party σε party ούτε από φωτογραφία σε φωτογραφία...
-Δε μου αρέσουν εμένα αυτά, δεν είναι του τύπου μου!
oikonomopoulos_interview_fever_9
-Για την ηλικία σου είναι πολύ περίεργο όμως αυτό! Είσαι πάρα πολύ μικρός ηλικιακά για να σκέφτεσαι έτσι!
-Δεν είμαι καθόλου μικρός! Στην ηλικία μου ο πατέρας μου είχε δύο παιδιά, είχε οικογένεια. Το ''μικρός'' είναι μια δικαιολογία που έχουμε βρει για να κρύβουμε τις σκέψεις μας και τα λόγια μας. Μικρός μπορεί να είναι κάποιος μόνο στο μυαλό.
-Σε μια συνέντευξη που έδωσες πρόσφατα, σε ρώτησαν πώς νιώθεις, που αν και είσαι νέος καλλιτέχνης έχεις κάνει τόση επιτυχία κι εσύ απάντησες, πως τελικά όσα χρόνια και αν περάσουν, εγώ θα είμαι πάντα νέος καλλιτέχνης! Αυτό που είπες έκρυβε κάποια πικρία; Σε ενοχλεί να σε λένε νέο καλλιτέχνη;
-Καθόλου! Δεν το είπα με αυτή την έννοια... Μου αρέσει που πάντα θα με λένε νέο, γιατί ξεκίνησα πολύ νέος, οπότε έχω μπροστά μου πολύ χρόνο! Σημασία έχει η δουλειά σου, όχι το πόσο χρονών είσαι! Συνήθως λένε, αν και δε μου αρέσει να το λέω εγώ αυτό για μένα, πως είμαι από τους καλύτερους καλλιτέχνες της νέας γενιάς και αυτό μπορεί να μπερδεύει λίγο την κατάσταση, αλλά και πάλι τους ευχαριστώ, γιατί είναι πολύ σημαντικό που το λένε αυτό! Πάντως, όπως και να με πούνε, σημασία έχει ότι τα τραγούδια μου και η προσωπικότητά μου, έχουν θετική απήχηση στον κόσμο μέχρι στιγμής και ευελπιστώ να συνεχιστεί αυτό! Πάντα θέλω να διαφέρω και όπως έχω πει πολλές φορές, θέλω να κάνω και ένα βήμα παραπέρα στη δουλειά μου, δε θέλω να μένω στάσιμος και να κάνω συνέχεια τα ίδια πράγματα. Δεν εννοώ ότι κάποια στιγμή θα πω pop τραγούδια, γιατί δεν ξέρω να τα τραγουδήσω, όχι τίποτε άλλο,εγώ ξέρω να τραγουδάω καλά το λαϊκό τραγούδι.
...δεν αντιμετωπίζει το λαϊκό τραγούδι πρόβλημα, οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί αντιμετωπίζουν και κάποια στιγμή ας το λύσουν!...στο ραδιόφωνο, αλλά και στην τηλεόραση παίζουν μόνο ότι συμφέρει τον καθένα, όλα έχουν να κάνουν με το χρήμα!
-Έχεις βέβαια στο καινούριο σου cd ένα τραγούδι, το ''ψάξε με'', το οποίο είναι λίγο κόντρα στο στυλ σου...
-Απλά είναι λίγο πιο ροκ η ενορχήστρωσή του, αλλά ο στίχος είναι πολύ λαϊκός, πολύ κατανοητός!
-Το λαϊκό τραγούδι όμως αντιμετωπίζει πρόβλημα, έτσι δεν είναι;
-Όχι, δεν αντιμετωπίζει το λαϊκό τραγούδι πρόβλημα, οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί αντιμετωπίζουν και κάποια στιγμή ας το λύσουν! Τί να κάνουμε, εμείς πάντως τραγουδάμε!
oikonomopoulos_interview_fever_8
-Γιατί πιστεύεις ότι έγινε αυτό; Από εκεί που το λαϊκό τραγούδι ήταν στην κορυφή, ξαφνικά τα ραδιόφωνα δε θέλουν μπουζούκι στην ενορχήστρωση, προτιμούν πιο ευρωπαϊκούς ήχους, τί συνέβη τελικά;
-Βρε Ριάνα μου, εμάς εδώ στην Ελλάδα μας αρέσει το ξενόφερτο. Δεν ξέρω πώς γίνεται αυτό... Ότι είναι δικό μας δε μας αρέσει, δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό!
-Πάντως ο κόσμος, όταν κάτι το γουστάρει πολύ, θα το κάνει επιτυχία από μόνος του, το παίζουν δεν το παίζουν τα ραδιόφωνα. Άλλωστε πλέον, υπάρχει και το you tube, που ο καθένας μπορεί να επιλέξει τη μουσική που του αρέσει και όχι να ακούει αυτή που του πλασάρουν. Παρόλο που γενικά, προσπαθούν να μας κάνουν πλύση εγκεφάλου!
-Ακριβώς έτσι είναι! Και όχι μόνο στο ραδιόφωνο, αλλά και στην τηλεόραση. Παίζουν μόνο ότι συμφέρει τον καθένα, όλα έχουν να κάνουν με το χρήμα! Η τηλεόραση δεν έχει να σου παρουσιάσει τίποτα. Ανοίγω τηλεόραση και δεν ξέρω τί να δω... Ειδήσεις; Λένε ψέματα! Κάθε μέρα λένε τα ίδια! Από σήριαλ; Ελληνικές παραγωγές δε γίνονται και έχουμε βρει το φθηνό προϊόν της Τουρκίας. Δε με πειράζει που είναι τούρκικο, με πειράζει που δεν υπάρχει σκέψη για να κάνουμε κάτι δικό μας! Όλα είναι αντιγραφή!
Εγώ είμαι από τους ανθρώπους που έχω νεύρα, τσαντίζομαι και βρίζω και αυτή τη φορά το έβγαλα και σε ένα τραγούδι μου....Ποτέ μου δε θα κάνω κάτι με σκοπό να προσελκύσω τα φώτα της δημοσιότητας.
-Σε κάθε συνέντευξη που κάνουμε μαζί για το tralala, συνήθως παίζουμε με τους στίχους των τραγουδιών σου και ξέρεις ο κόσμος το γουστάρει πολύ και το ζητάει πλέον, οπότε το ίδιο θα κάνουμε και σήμερα! Και ας ξεκινήσουμε με το πολυσυζητημένο...
-Το «πουτ@ν@ στην ψυχή'';
oikonomopoulos_interview_fever_2-(γέλια) Το κατάλαβες, ε; Σε ενοχλεί να σε ρωτάνε όλοι για αυτό;
-Όχι, δε με ενοχλεί καθόλου! Αφού το τραγούδησα θα ντραπώ να μιλήσω για τα τραγούδια μου; Ότι λέμε στη ζωή μας και ότι κάνουμε, γίνονται τραγούδια, δεν ισχύει αυτό; Δηλαδή αυτό το τραγούδι είναι ψέμα; Μπορεί στη ζωή μου να μην έχει συμβεί κάτι τέτοιο, να μην έχω ζήσει μια τέτοια ιστορία, όμως υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που τους εκφράζει αυτό το τραγούδι. Άλλοι πάλι, δεν το έχουν ζήσει και γι' αυτό δεν τους εκφράζει. Όλα τα υπόλοιπα τραγούδια μου ήταν κακά; Όχι βέβαια! Κάποια είναι καλά και κάποια δεν αρέσουν. Αυτό λοιπόν ήταν ένα τραγούδι, που όταν το άκουσα, το κράτησα τρεις εβδομάδες στο σπίτι μου και το σκέφτηκα πάρα πολύ, λόγω του ότι είχε τη βρισιά. Αφού όμς όλοι βρίζουν, υπάρχει κάποιος που δε βρίζει; Τί είμαστε όλοι άγιοι άνθρωποι; Πιστεύω πάρα πολύ στο Θεό, το έχω πει πολλές φορές αυτό, αλλά επειδή πιστεύω δεν πρέπει να βρίζω; Ναι μεν δεν είναι σωστό, αλλά εγώ είμαι από αυτούς που βρίζουν! Εγώ είμαι από τους ανθρώπους που έχω νεύρα, τσαντίζομαι και βρίζω και αυτή τη φορά το έβγαλα και σε ένα τραγούδι μου. Αυτό το τραγούδι, είναι μια ιστορία του ανθρώπου που το έγραψε, την έχει ζήσει την ιστορία αυτή και εκφράζει ένα μέρος του κοινού. Εγώ πάντως, αυτό το τραγούδι, δεν το έβαλα με κάποιο σκοπό στο cd. Ποτέ μου δε θα κάνω κάτι με σκοπό να προσελκύσω τα φώτα της δημοσιότητας. Τραγουδάω τραγούδια που μου αρέσουν και πιστεύω να αρέσουν και στον κόσμο!
-Το λες το τραγούδι αυτό στο μαγαζί;
-Βέβαια!
-Και τί γίνεται από κάτω;
-(γέλια) Να μη σου πω καλύτερα! Χαμός γίνεται!
-Έχεις ένα τραγούδι με τίτλο ''καλή καρδιά''. Εσύ την χρησιμοποιείς τη φράση αυτή;
-Πολλές φορές! Πιστεύω όλοι τη χρησιμοποιούμε. Όταν προσπαθούμε να μη στενοχωρηθούμε περισσότερο για κάτι λέμε ''καλή καρδιά'' ή ''δε βαριέσαι''!
Όλοι έχουμε μερίδιο ευθύνης για αυτά που συμβαίνουν. Δε φταίνε μόνο οι τριακόσιοι στη βουλή, έχουμε βάλει κι εμείς το χεράκι μας. ...Εγώ απέχω από αυτά. Έχω το δικό μου σταυρό, κουβαλάω τα δικά μου προβλήματα και δε θέλω να ασχολούμαι με τους δήθεν.
-''Στο δε βαριέσαι τελικά παραδινόμαστε'', που λες και στο καταπληκτικό ζεϊμπέκικο που έχεις στο cd σου με τίτλο ''χανόμαστε''...
-Ναι, το τραγούδι αυτό είναι και κοινωνικό και ερωτικό. Μιλάει και για το ζευγάρι που χάνεται στην καθημερινότητα, αλλά και για το ότι χανόμαστε γενικότερα ως κοινωνία. ''Στο δε βαριέσαι τελικά παραδινόμαστε, στου εγωισμού μας τα μαχαίρια καρφωνόμαστε''. Τα έχουμε αφήσει δυστυχώς όλα στον αέρα και νομίζουμε πως όλα θα γίνουν από μόνα τους, πως εμείς δεν έχουμε καμία ευθύνη. Ο καθένας μας όμως πρέπει να κοιτάξει πρώτα πώς θα κάνει τον εαυτό του καλύτερο για να φτιάξουν τα πράγματα και όχι να κοιτάμε μόνο τους άλλους, να τους κρίνουμε και να τους κατηγορούμε. Όλοι έχουμε μερίδιο ευθύνης για αυτά που συμβαίνουν. Δε φταίνε μόνο οι τριακόσιοι στη βουλή, έχουμε βάλει κι εμείς το χεράκι μας.
oikonomopoulos_interview_fever_13
-Έχεις ένα τραγούδι με τίτλο ''με πειράζει''. Τον άνθρωπο Νίκο Οικονομόπουλο, τί τον πειράζει καθημερινά;
-Θα σου απαντήσω με το κουπλέ του τραγουδιού που έχει προκαλέσει αντιδράσεις... ''Ψέμα και υποκρισία και εγωισμός...''! Και το δήθεν, που στις μέρες μας υπερισχύει και ειδικά σε αυτό το χώρο. Εγώ απέχω από αυτά. Έχω το δικό μου σταυρό, κουβαλάω τα δικά μου προβλήματα και δε θέλω να ασχολούμαι με τους δήθεν.
-Έχεις φάει πισώπλατες μαχαιριές Νίκο;
-Ναι, αλλά και τί κατάφεραν αυτοί που το έκαναν; Τίποτα δε μου έκαναν! Και δε φοβάμαι να το πω, αν θέλουν ας μας ξαναχτυπήσουν, τί να κάνουμε; Αφού είναι έτσι η δουλειά...
...αυτά που ακούγονται, ότι με αυτούς που συνεργάζεσαι, είσαι συνέχεια στα καμαρίνια μαζί και είμαστε αγαπημένοι και είμαστε όλη την ώρα να φιλιόμαστε, δεν ισχύουν!
-Αναφέρεσαι κάπου συγκεκριμένα;
-Δε θέλω να επεκταθώ, ποτέ δε λέω! Τα κρατάω για μένα, για να γίνομαι καλύτερος εγώ!
-Τραγούδι με τίτλο ''ήρθε η ώρα να φύγω''. Τί σε κάνει να θες να φύγεις, να νιώθεις αμήχανα ή άσχημα;
-Το να μην έχω κάτι κοινό με αυτόν που συζητάω ή που κάνω παρέα. Αν κάπου δεν περνάω καλά θα φύγω. Ότι δε μου αρέσει το αλλάζω! Όταν το κανάλι που βλέπω δε μου αρέσει το αλλάζω, αν λοιπόν δε μου κάνουν οι άνθρωποι που συναναστρέφομαι, τους αλλάζω!
-''Δευτερόλεπτα θα μείνω και μετά στο μυαλό μου θα καείς'', λες σε ένα τραγούδι σου. Πόσο εύκολο είναι για σένα ''να καεί'' κάποιος μες στο μυαλό σου;
-Πλέον είναι πολύ εύκολο! Έχω πολλές εμπειρίες στη ζωή μου.
oikonomopoulos_interview_fever_6
-Δε δένεσαι εύκολα με ανθρώπους δηλαδή;
-Έγινα έτσι, δεν ήμουν. Δεν είναι σωστό βέβαια να μην αφήνεσαι, να μη δίνεσαι στον άλλο. Δε μου αρέσει αυτό το στοιχείο στον εαυτό μου, αλλά αναγκάζομαι να το κάνω!
-Βάζεις δικλείδες ασφαλείας για να μην πονέσεις μετά;
-Μάλλον γι' αυτό το κάνω!
-Ως καρκινάκι είσαι και ευαίσθητο!
-Ναι, το κακόμοιρο! (γέλια)
Εμένα μου έχει τύχει πολλές φορές να γουστάρω κάποια και να μην μπορώ να την έχω. Να λέμε και την αλήθεια! Δε με θέλουν όλες οι γκόμενες, στο λέω εγώ!
-Στο τραγούδι με τίτλο ''που θα με πας'', λες ''που θα με πας, θα με αγαπάς ή τη ζωή μου θα την παιδέψεις''. Πόσο εύκολο είναι να σου απαντήσει κάποιος σε αυτό και να καλύψει τις ανασφάλειες σου;
-Καταρχήν, αυτό το τραγούδι αφορά που κάποιον που δίνεται και αφήνεται. Απαντάει κάποιος με τις πράξεις του, όχι με λόγια. Δεν μπορείς αλλιώς να μου απαντήσεις!
-''Όλα πληρώνονται εδώ''... Το πιστεύεις;
-Βέβαια! Και με διάφορους τρόπους, από εκεί που δεν το περιμένεις! Πιστεύω πολύ στο Θεό, αλλά δεν υπάρχει κόλαση και παράδεισος, όλα εδώ πληρώνονται. Άλλο το να κάνεις κάποιο λάθος και άλλο το να κάνεις πράγματα που πληγώνουν επίτηδες. Το θέμα είναι όταν κάνεις κάποιο λάθος, να προσπαθείς να μην ξαναγίνει. Κι εγώ κάνω λάθη, που μου τα έχουν και πει και προσπαθώ να μην τα επαναλαμβάνω, προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος. Πάντως και τα λάθη σου και τα ρίσκα σου τα πληρώνεις! Όλα τα πληρώνεις με το ίδιο νόμισμα και λίγο περισσότερο ορισμένες φορές.
oikonomopoulos_interview_fever_12
-Παλιότερα, στα cd των λαϊκών τραγουδιστών, υπήρχαν οπωσδήποτε ζεϊμπέκικα, χασάπικα, τσιφτετέλια, ρούμπες και λιγότερες μπαλάντες ή πιο μοντέρνα ακούσματα. Στο cd σου τώρα για παράδειγμα, δεν υπάρχει κανένα τσιφτετέλι, ενώ έχεις πολλές μπαλάντες, εμένα βέβαια μου αρέσουν έτσι κι αλλιώς περισσότερο οι μπαλάντες, αλλά γιατί συμβαίνει αυτό;
-Δεν υπάρχει κάποιος λόγος, απλά δε βρήκα κανένα τσιφτετέλι που να μου αρέσει. Δε με νοιάζει να βάλω κάποιο τραγούδι αν δε μου αρέσει, μόνο και μόνο για να έχω ένα τσιφτετέλι. Μέχρι στιγμής, σε όλα μου τα cd, δίνω περισσότερο βαρύτητα στο στίχο και μετά στη μουσική. Εβδομήντα τοις εκατό με νοιάζει ο στίχος και τριάντα η μουσική. Πάντως, εγώ δεν έχω εκμοντερνίσει τους ήχους μου ακόμα. Θέλω να κρατήσω το λαϊκό στοιχείο όσο περισσότερο γίνεται. Να μη χαθεί, να μη φύγει από το τραγούδι. Είναι αυτό που λέγαμε και πριν και για το ραδιόφωνο. Ακούω πολλούς καλλιτέχνες, στα τραγούδια τους, το μπουζούκι να το έχουν πίσω-πίσω, σε χαμηλές στάθμες για να μην ακούγονται. Οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί δεν παίζουν τραγούδια που το μπουζούκι είναι μπροστά. Κι εγώ τί κάνω; Βάζω μπουζούκια! Θέλω να είμαι ανάποδος από το σύστημα, αφού αυτό δε μου αρέσει! Η βάση είναι το λαϊκό τραγούδι είτε το θέλουν είτε όχι. Και αυτό πρέπει να το καταλάβουν οι τραγουδιστές πρώτα από όλους και να μην το σταματήσουν. Για να κρατήσεις τη δουλειά σου, δε σημαίνει ότι πρέπει να κάνεις μόνο αυτά που πρέπει ή που σε βάζουν να κάνεις. Εγώ κάνω αυτό που μου λέει η καρδιά μου, δηλαδή να τραγουδάω λαϊκά.
Πιστεύω πολύ στο Θεό, αλλά δεν υπάρχει κόλαση και παράδεισος, όλα εδώ πληρώνονται.
-Άλλωστε στα μπουζούκια διασκεδάζουμε ως Έλληνες, ακόμα και αν στα ραδιόφωνα ακούμε ποπ, σωστά;
-Ακριβώς! Και πώς γίνεται αυτό; Ρώτα τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς!
oikonomopoulos_interview_fever_1-Το τραγούδι κάνει τον τραγουδιστή ή ο τραγουδιστής, το τραγούδι; Δηλαδή, μπορεί ένα αδιάφορο τραγούδι να το πει ένα καλός τραγουδιστής και τότε αυτό να φανεί ή και το αντίθετο, ένα πολύ καλό τραγούδι, να το πει ένας κακός τραγουδιστής και να το χαντακώσει;
-Νομίζω ότι αυτό είναι πενήντα-πενήντα. Ένας τραγουδιστής, πρέπει οπωσδήποτε να έχει καλή ερμηνεία για να περάσει ένα τραγούδι στον κόσμο. Αυτό για να το πετύχει ο τραγουδιστής, πρέπει να το πιστεύει το τραγούδι. Αν δεν το πιστέψεις, δε θα κάνεις τίποτα! Εγώ δοκιμάζω και τραγούδια που δε μου αρέσουν πολλές φορές και όταν τα κάνω στο studio, αλλάζω γνώμη. Αλλάζουν τα τραγούδια, ανάλογα με το ποιος θα τα πει.
- Μιλήσαμε πολύ για τα τραγούδια, αλλά δεν έχουμε πει τίποτα για τη συνεργασία σου τη φετινή...
-Με την Έλλη και τη Δέσποινα; Όλα καλά, μια χαρά! Ελπίζω να είναι έτσι μέχρι το τέλος που θα φτάσουμε.
-Μέχρι πότε δηλαδή;
-Μέχρι το Μάρτιο.
-Την οικονομική κρίση την έχετε νιώσει στο μαγαζί;
-Κοίτα, να μη σου πω ψέματα, το μαγαζί είναι γεμάτο. Αλλά την κρίση την έχουμε νιώσει σε άλλους τομείς. Π.χ στο θέμα της κατανάλωσης. Ο κόσμος έρχεται αλλά δεν κάνει την ίδια κατανάλωση που έκανε πιο παλιά. Δε θα πάρουν δεύτερο μπουκάλι, δεν έχουν χρήματα να πετάξουν λουλούδια, αλλά να λέμε δόξα τω Θεώ, που υπάρχει δουλειά και που έρχεται ο κόσμος και περνάει καλά!
-Και η συνεργασία σου στο μαγαζί ήταν έκπληξη φέτος, με τις δύο ''γκόμενες'', όπως είπες σε μια συνέντευξη και τα στενοχώρησες τα κορίτσια!
-Στενοχωρήθηκαν; Δεν πειράζει, εγώ δεν το είπα με την κακή έννοια, έτσι το λέμε στην Πάτρα εμείς και δεν το εννοούμε κακά.
Όταν το κανάλι που βλέπω δε μου αρέσει το αλλάζω, αν λοιπόν δε μου κάνουν οι άνθρωποι που συναναστρέφομαι, τους αλλάζω!
Πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία; Ο Φοίβος ήταν ο συνδετικός κρίκος;
-Καμία σχέση! Δεν έπαιξε ρόλο αυτό.
-Η σχέση σου με την Έλλη και τη Δέσποινα πώς είναι;
-Μια χαρά! Κοίταξε, αυτά που ακούγονται, ότι με αυτούς που συνεργάζεσαι, είσαι συνέχεια στα καμαρίνια μαζί και είμαστε αγαπημένοι και είμαστε όλη την ώρα να φιλιόμαστε, δεν ισχύουν! Εγώ ποτέ δεν τα είχα και δε συμβαίνουν αυτά. Ερχόμαστε στο μαγαζί, βρισκόμαστε έξω από την πόρτα, μπορεί να έρθουν τα κορίτσια από το καμαρίνι μου ή να πάω εγώ στο δικό τους, αλλά αυτό. Δε γίνεται κάτι σκόπιμα. Εγώ όμως θέλω με τους συναδέλφους μου να είμαι κοντά. Τώρα κατά πόσο μπορεί αυτό να είναι εφικτό, από τους άλλους, γιατί από εμένα είναι εφικτό, αυτό αφορά αυτούς και να ρωτήσεις αυτούς. Πάντως, δεν μπορώ να πω ότι τρέχω στα καμαρίνια και είμαι συνέχεια μαζί τους. Μόνο με τον Πάριο ήμασταν συνέχεια μαζί.
oikonomopoulos_interview_fever_5-Στην απονομή διπλής πλατίνας που έγινε για το cd σου, αποκάλεσες τον Γιάννη Πάριο, ''πατέρα''...
-Ναι, είπα ότι είναι ο καλλιτεχνικός μου πατέρας. Τον αγαπάω πολύ τον Γιάννη. Και αυτός με αγαπάει πολύ και με πιστεύει, αλλά αυτό είναι αληθινό, δεν είναι φτιαχτό για τις τηλεοράσεις ούτε και το πουλήσαμε ποτέ. Δε βγήκαμε έξω να πίνουμε καφέδες και να δειχνόμαστε. Τον αγαπάω! Θα πάω σε μια δουλειά του, θα έρθει στη δική μου και αυτό με τιμάει. Δείχνει ότι σέβεται ένα νέο τραγουδιστή και τον στηρίζει. Στην ουσία, το να έρχεται ένας τραγουδιστής του μεγέθους του Πάριου σε εσένα, είναι μεγάλο πράγμα. Εγώ προσωπικά θα το έκανα, το δείχνω με όποιο τρόπο μπορώ. Και το ότι βάζω νέους ανθρώπους στη δουλειά μέσα, δείχνει αυτό που σου λέω. Γιατί όταν κάποιος είναι καλός να μην το πούμε; Να πούμε αυτός είναι καλός τραγουδιστής και θα πάει μπροστά. Πες αυτό που νιώθεις βρε αδερφέ μου! Πες γουστάρω αυτό το παιδί, γιατί τραγουδάει καλά, βλέπω ότι τον γουστάρει ο κόσμος και θα πάει μπροστά. Πες στο έτσι να τελειώνουμε! Εγώ, όταν κάποιον τον γουστάρω, βγαίνω στην πίστα και το λέω. Με τον Νίνο, με την Πάολα με όποιο νέο παιδί και αν τραγούδησα, χίλιες φορές βγήκα και το είπα. Είναι ωραίο να τιμάς το συνάδελφό σου και να βγαίνεις να το λες. Όσο μεγάλος και αν είσαι, αν έχεις τέτοια κόμπλεξ, σε κάνει ένα τίποτα.
-Εξαρτάται από το πώς είσαι ως άνθρωπος γενικά και από το τί πράγματα έχεις ζήσει στη ζωή σου πριν γίνεις διάσημος. Δηλαδή, αυτός που ήταν σημαντικός για τους άλλους πριν γίνει ακόμα τραγουδιστής, που ήταν η ψυχή της παρέας για παράδειγμα ή που είχε όποια γυναίκα ήθελε ή οτιδήποτε άλλο τέλος πάντων, δεν έχει λόγο να βγάζει κόμπλεξ ως τραγουδιστής.
-Συμφωνώ, αλλά να σου πω κάτι; Και αυτό με τις γυναίκες που λες, δεν ισχύει. Μη νομίζεις ότι όταν είσαι τραγουδιστής σε γουστάρουν όλες οι γυναίκες. Εμένα μου έχει τύχει πολλές φορές να γουστάρω κάποια και να μην μπορώ να την έχω. Να λέμε και την αλήθεια! Δε με θέλουν όλες οι γκόμενες, στο λέω εγώ! Και μη με ρωτήσεις για περισσότερες λεπτομέρειες, δε θα σου πω. (γέλια)
-Εντάξει λοιπόν, δε ρωτάω τίποτα περισσότερο, αφήνουμε την κουβέντα μας εδώ και τα υπόλοιπα θα τα συζητήσουμε την επόμενη φορά που θα ξαναβρεθούμε, στο meet & greet του Ιανουαρίου δηλαδή, έτσι για να βγάλουμε και αποκλειστική είδηση (γέλια). Είπαμε, αφού μας κάνεις εσύ το ποδαρικό για το 2012 με τη συνέντευξη αυτή, να είσαι και το πρώτο meet & greet της χρονιάς, για να είναι διπλό το καλό και με την ευκαιρία να το ανακοινώσουμε επίσημα και από εδώ.
-Ναι λοιπόν, θα σας κάνω και σε αυτό ποδαρικό.
- Να περνάς τέλεια και σε ευχαριστούμε πολύ-πολύ!
-Κι εγώ σας ευχαριστώ πάρα πολύ, που είστε δίπλα μου σε όλα! Και όποτε θέλετε, όποτε είμαι χρήσιμος για σας, θα είμαι εδώ για οποιοδήποτε λόγο!
oikonomopoulos_interview_fever_10
Συνέντευξη στη Ριάνα Κουράκου
Photograpy by Tsapalis Vasilis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου