Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΩΓΩΣ ΓΑΡΥΦΑΛΛΟΥ ( ΓΩΓΟΥΛΙΝΙ ) ... !!!




1.) ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΓΩΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ...?


ΓΩΓΩ : Από πολύ μικρή ηλικία με κέρδισε ο χώρος του ραδιοφώνου και της τηλεόρασης . Συγκεκριμένα τα πρώτα μου δηλά βήματα έγιναν , όταν ήμουν μόλις 15 χρονών . Η πρώτη μου τηλεοπτική συμμετοχή έγινε σε περιφερειακό κανάλι , όπου στη συνέχεια με ανακάλυψαν κάποιοι άνθρωποι του χώρου , με αποτέλεσμα να γίνει το μεγάλο βήμα στην τηλεοπτική μου καριέρα , με την συμμετοχή μου στο πρωινό του Mega , με τον Φώτη και την Μαρία . Επίσης να μην παραλείψω την συμμετοχή μου στις τηλεοπτικές σειρές " ΚΟΚΚΙΝΟ ΔΩΜΑΤΙΟ  " του Απόστολου Ρήγα , το " ΠΑΡΑ 5 " του Γιώργου Καπουτζίδη , αλλά και σε κάποιες άλλες σειρές όπως η " SIRINA " ,  ο " ΜΠΑΤΣΟΣ " του Γιώργου Κωνσταντίνου και τέλος " ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ " . Πάντως να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε και την συννετοχή μου στο reality << THE WALL >> , στη συνέχεια δίπλα στο πλευρό της Ελένης Μενεγάκη και μετά ακολούθησε η δικιά μου εκπομπή ( Ant1 Game ) .


2.) ΤΟ ΦΛΕΡΤ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ... ?


ΓΩΓΩ : Το τραγούδι είναι ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή μου και πραγματοποιήθηκε με μεγάλες συνεργασίες , όπως με τον Γιάννη Φλωρινώτη , Τζένη Βάννου , Σώτη Βολάνη , Θέμη Αδαμαντίδη , Αλέκο Ζαζόπουλο .Πραγματικά τα συγκεκριμένα άτομα , αποτέλεσαν ένα πολύ γερό στήριγμα στην έναρξη της καριέρας μου , στο χώρο του τραγουδιού , ήταν αυτό που λέμε λαϊκά " μεγάλη σχολή " και θα ήθελα να τους ευχαριστήσω δημοσίως , για την  τιμή που μου κάνανε να βρίσκομαι στο πλευρό τους .


3.) ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ... ?


ΓΩΓΩ : Το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα εμφανίζομαι σε club της Αττικής , σε συνεργασία με τον Ντέρεκ Λιόντη . Επίσης κυκλοφορεί και η καινούργια μου δισκογραφική δουλειά με τίτλο << Είσαι άντρας πρόβλημα >> από την play music και θεωρώ πως η φετινή χρονιά θα με βρει άκρως ανανεωμένη . Να ευχαριστήσω και πάρα πολύ τον πρώτο τηλεοπτικό μουσικό κανάλι της χώρας , το MAD TV για την στήριξη του , που έχει δείξει όλο το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα προς το πρόσωπο μου .


4.) ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΤΡΑ ΤΙ ΣΕ ΕΚΛΥΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ... ?


ΓΩΓΩ : Κοίτα να δεις εμφανισιακά δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο άντρα , μέσα στο μυαλό μου το οποίο θα μπορούσε να με κατακτήσει με την πρώτη ματιά , δηλαδή να μου κάνει το λεγόμενο << κλίκ >>. Είμαι περισσότερο άτομο που δίνω σημασία στον χαρακτήρα ενός άντρα και στο τρόπο συμπεριφοράς του , προς το πρόσωπο μου . Με λίγα λόγια θέλω ο άντρας να είναι ένας πραγματικός << κύριος >> , με όλη την σημασία της λέξης και να ενδιαφέρεται για μένα .


5.) ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ONE NIGHT STAND ... ?


ΓΩΓΩ : Είμαι παραδοσιακή γυναίκα και πιστέυω πως ο άντρας πρέπει να είναι ο κυνηγός και η γυναίκα το θήραμα . Νομίζω πως σε κάλυψα απολύτως .


6.) ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ... ?


ΓΩΓΩ : Σαφώς και ναι , ονειρέυομαι πως κάποια μέρα και εγώ θα έχω την δυνατότητα και συγκεκριμένα την ευλογία από το θεό να φτιάξω την δική μου οικογένεια .Να ονειρεύομαι μια αγαπημένη και ευτυχισμένη οικογένεια , είναι δώρο θεού , διότι όπως έλεγε και η φιλόσοφος Φ.Ρανέφσκαγια << Η οικογένεια αντικαταστεί τα πάντα . Γι αυτό , πριν κάνεις οικογένεια πρέπει να σκεφτείς τι είναι για σένα πιο σπουδαίο : τα πάντα η η οικογένεια >> .


7.) Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΕ ΕΧΕΙ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ... ?


ΓΩΓΩ :Και βέβαια με έχει επηρεάσει και μάλιστα σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό . Ιδικά ο χώρος του τραγουδιού έχει πληγεί επανόρθωσα . Τα μεροκάματα μας έχουν πέσει κατά μεγάλο βαθμό , οι προϋπολογισμοί ( buget ) έχουν μειωθεί στο ελάχιστο και βέβαια ο κόσμος έχει περιορίσει τους εξόδους του , σε σχέση με το παρελθόν .


ΠΑΤΡΑ GOSSIP NEWS : Γωγώ τι θα ήθελες να πεις στους αναγνώστες του συγκεκριμένου site ... ?


ΓΩΓΩ : Πραγματικά θέλω να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ , μέσα από την καρδιά μου , για τη τιμή που μου κάνατε , να μου πάρετε συνέντευξη . Να δώσω πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους ανθρώπους που ασχολούνται με το Πάτρα Gossip News .gr , διότι γίνεται μια πολύ καλή προσπάθεια .


ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΩΓΩ Η ΑΛΛΙΩΣ LADY GAGA :


--> Γεννήθηκε : Στον Πειραιά και μεγάλωσε στην Αμφιάλη
--> Πτυχία : Γαλλικά και πιάνο
--> Κορυφαία στιμή : Η συμμετοχή της στο reality << the wall >>
--> Καυτό gossip : Ο ζάμπλουτος Σαουδοάραβας που την είχε ερωτευτεί και επί ένα χρόνο της έστελνε λουλούδια .
--> Ατάκα : Δεν ακολυθώ ποτέ τα δρώμενα 




PHOTO GALLERY - MISS GOGO 





















ΒΙΝΤΕΟ - MISS GOGO ( ΓΩΓΟΥΛΙΝΙ )































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου