Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Ελένη Μενεγάκη Έβαλε τα παιδιά της να κάνουν κοπάνα


Ελένη Μενεγάκη new
«Παγώσαμε! Έχουμε γίνει παγωτό στην Αθήνα! Στο σπίτι μου χιονίζει» ήταν τα πρώτα λόγια της Ελένης Μενεγάκη κατά την έναρξη της σημερινής της εκπομπής. Μάλιστα, η 42χρονη παρουσιάστρια δεν δίστασε να αποκαλύψει ότι έβαλε τα παιδιά της να κάνουν… κοπάνα από το σχολείο!

«Δεν άλλαξα καν. Ήρθα με το ζιβάγκο μου και με αυτό θα μείνω. Και, αν χρειαστεί, θα βάλω και το παλτό μου!» σχολίασε στη συνέχεια, προσθέτοντας: «Παιδιά, πολύ κρύο! Δεν παίζεται η κατάσταση σήμερα. Εγώ, πάντως, τα δικά μου παιδιά τα έβαλα να κάνουν κοπάνα σήμερα. Με τέτοιο κρύο και τέτοιο αέρα, μην μου αρρωστήσουν, δεν υπάρχει λόγος. Γιατί σε εμάς λειτούργησε το σχολείο, ενώ υπάρχουν και σχολεία που δεν λειτούργησαν».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου