Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Αποκλειστική συνέντευξη Γιώργος Χιώτης ( ιδιοκτήτης Redondo ) ... !!!


1.) ΓΙΩΡΓΟ ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ... ?


ΓΙΩΡΓΟΣ : Όπως όλοι σας ξέρετε λέγομαι Γιώργος Χιώτης , γεννήθηκα στην Πάτρα και είμαι 24 χρονών .


2.) ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΜΠΚΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΤΟΥ DJ ... ?


ΓΙΩΡΓΟΣ : Ξεκίνησα πρώτη φορά μου να παίζω σε σχολικά πάρτι όταν ήμουν μόλις 13 χρονών , ενώ στα 14 μου έπαιξα και σε μαγαζί .


3.) ΣΕ ΠΟΙΑ ΓΝΩΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΞΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ... ?


ΓΙΩΡΓΟΣ : Μέχρι σήμερα που μιλάμε , έχω παίξει σε πάρα πολλά club και cafe bar , εντός και εκτός Πατρών . Ορισμένα από αυτά είναι :
---> Heaven club
---> Gallery club
---> Oggi
---> Space Rio
---> Envy
---> Lemon


4.) ΤΟ REDONDO  ΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕΣ ... ?


ΓΙΩΡΓΟΣ : Το Redondo το άνοιξα τη χρονιά 2008 . Πάντως θα πρέπει να σας πω ότι πριν προχωρήσω στην συγκεκριμένη επιχειρηματική δραστηριότητα , το επεξεργαζόμουν περίπου 1-2 χρόνια .


5.) ΟΙ ΠΑΤΡΙΝΟΙ ΠΩΣ ΣΕ ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ ... ?


ΓΙΩΡΓΟΣ : Οι Πατρινοί από την πρώτη στιγμή , στάθηκαν δίπλα μου , με υποστήριξαν και συνεχίζουν ακόμη να το κάνουν . Έτσι λοιπόν επί της ευκαιρίας θέλω να ευχαριστήσω όλο το κόσμο της Πάτρας , καθώς και τους φοιτητές , οι οποίοι σε καθημερινή βάση δίνουν δυναμικό παρόν στο Redondo .


6.) ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΦΙΛΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ... ?


ΓΙΩΡΓΟΣ : Θα σας μιλήσω με απόλυτη ειλικρίνεια , είναι πάρα πολύ δύσκολο να κάνεις φιλίες μέσα από τον χώρο της νύχτας . Πάντως , έχω κάνει κάποιες φιλίες , μετρημένες στα δάχτυλα και ακόμη και σήμερα κάνουμε ακόμη πολύ καλή παρέα .


7.) ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΩΣ ΣΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΟ REDONDO ... ?


ΓΙΩΡΓΟΣ : Σίγουρα το να βλέπεις έναν νεαρό παιδί μόλις στα 20 χρόνια του , να ανοίγει δικό του μαγαζί , δεν είναι και τι πιο φυσιολογικό . Έτσι λοιπόν δέχτηκα και κάποιες << φιλικές επιθέσεις >> , αλλά όλα μέσα στο παιχνίδι είναι .


8.) ΠΙΣΟΠΛΑΤΕΣ ΜΑΧΑΙΡΙΕΣ ΕΧΕΙΣ ΔΕΧΘΕΙ ...?


ΓΙΩΡΓΟΣ : Σίγουρα έχω δεχθεί και συνεχίζω να δέχομαι ακόμη και μέχρι σήμερα που μιλάμε , αλλά δεν δίνω σημασία . Εμένα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι το μαγαζί μου ( Redondo ) , από κει και πέρα έχω μάθει να ασχολούμαι με του οίκου μου , όχι παραπέρα .


9.) ΓΙΩΡΓΟ ΕΧΕΙΣ ΦΤΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙΣ ... ?


ΓΙΩΡΓΟΣ : Σίγουρα ο χώρος στον οπίων βρίσκομαι και εργάζομαι από πιτσιρικάς δεν είναι στρωμένος από ροδοπέταλα και φυσικό επακόλουθο είναι να αντιμετωπίσεις και πάρα πολλές αναποδιές . Πάντως , παρόλο τα εμπόδια που συνάντησα , ούτε μια στιγμή δεν σκέφτηκα να το βάλω στα πόδια , να τα παρατήσω , διότι δεν είναι του χαρακτήρα μου . Από την φύση μου , σαν άνθρωπος , είμαι σκληροτράχηλος και μέσα από τις διάφορες δυσκολίες που έχω αντιμετωπίσει , έχω μάθει να επιβιώνω και στο τέλος να στέκομαι όρθιος , στο ύψος μου .


10) ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ONE NIGHT STAND ... ?


ΓΙΩΡΓΟΣ : No comment ....


11.) ΕΙΣΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ...?


ΓΙΩΡΓΟΣ : Ναι είμαι ερωτευμένος και μάλιστα περνάω πάρα πολύ καλά με την συγκεκριμένη κοπέλα . Μάλιστα έχουμε σχέση 2.5 χρόνια .


12.) Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΕ ΕΧΕΙ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ... ?


ΓΙΩΡΓΟΣ : Όχι καθόλου .... χαχαχα ( γέλια )... Πλάκα σας κάνω , σίγουρα μας έχει επηρεάσει , όχι μόνο εμένα συγκεκριμένα αλλά γενικότερα όλο το φάσμα της νυχτερινής διασκέδασης . Έτσι λοιπόν σαν Redondo έχουμε προχωρήσει σε αναπροσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής . Χαρακτηριστικά να σας πω , ότι το υποβρύχιο κοστίζει 1 ευρώ ( κάθε Δευτέρα ) , το απλό ποτό 5 ευρώ και τέλος η φιάλη 60 ευρώ . 


13 ) ΓΙΩΡΓΟ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΑΙ Η ΟΧΙ ... ?


ΓΙΩΡΓΟΣ : Όχι , πολύ δύσκολα θα συνεργαστώ μες φίλους και συγγενείς , διότι πιστέυω ότι έτσι χαλάει η ισσοροπία στην σχέση μας . Σίγουρα υπάρχουν και εξαιρέσεις .



























































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου