Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

H σκανδαλώδης Didi Vakra Vakra μπλοκάρει μόνο στο Patra Gossip News .Gr - Διαβάστε τι γράφει


Μετά την Κυριακή Τόζογλου , ήρθε η σειρά μου να δεχτώ την δελεαστική πρόταση του Patra Gossip News .Gr προκειμένου να μπλοκάρω . Έτσι λοιπόν από σήμερα και στο εξής θα έχουμε την δυνατότητα να τα λέμε σε πιο προσωπικό πλαίσιο , ανταλλάσσοντας απόψεις για θέματα της απλής καθημερινότητας . 

Φυσικά η ενεργή ενασχόληση μου με το club dancing , αναμένεται να παίξει το δικό του ρόλο , επηρεάζοντας παράλληλα και την θεατρολογία των άρθρων μου . Αν και βρίσκομαι σχετικά μικρό χρονικό διάστημα στο συγκεκριμένο χώρο , νιώθω αρκετά τυχερή λόγο ότι έχω καταφέρει να πετύχω στόχους που απαιτούν συστηματική εργασία και φυσικά ιδρώτα . Πάντως εκείνο που με ξενερώνει η καλύτερα με χαλάει απίστευτα  είναι το γεγονός ότι πολλές φορές ορισμένες χ-ψ χορεύτριες σε αφήνουν σύξυλο στο πάρα πέντε , λόγο ότι μπορεί να δέχτηκαν κάποια άλλη πρόταση , φυσικά με περισσότερα χρήματα . Αυτός δεν συνεπάγεται με επαγγελματισμό όπως και σωστή διαχείριση της όλης κατάστασης . Πάντως εγώ από την μεριά μου δεν προτίθεμαι να ρίξω το μπάτζετ μου , διότι αυτό συνεπάγεται και με ραγδαία πτώση του προσφερόμενου θεάματος . 


Πολλοί με ρωτούν στο δρόμο αν ποτέ  μου έχω δεχθεί κάποια ανήθικη πρόταση . Να σας απαντήσω πως ναι , αν και ξεκαθαρίζω από την αρχή την θέση μου . Κορυφαίες εγχώριες χορεύτριες δεν θεωρώ ότι υπάρχουν , με εξαίρεση μόνο τις ξένες . Κλείνοντας να σας αναφέρω πως μέχρι σήμερα δεν έχω αναπτύξει σχέσεις φιλίας με άλλα κορίτσια του χώρου αφού ο ανταγωνισμός είναι διάχυτος . 

Φιλάκια πολλά από μένα και το Patra Gossip News .Gr , τα λέμε την άλλη βδομάδα ξανά μαζί .... kisses !!! 








Didi_Vakra_see_through_wet_t_shirt_kanoni_tv_09

Didi_Vakra_see_through_wet_t_shirt_kanoni_tv_06







1 σχόλιο:

  1. ετσι φιλεναδα ενα μεγαλο μπραβο στην δημητρα και ενα μεγαλο ευχαριστω απο μερια μου που εχετε καποιοι ανθρωποι τοσο ψηλα την φιλεναδα μου γιατι το αξιζει πραγματικα ειναι πολυ καλο παιδι και αξιζει πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή