Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Μόλις Τώρα : Ο Γιάγκος Ραυτόπουλος λέει μεγάλες αλήθειες - Διαβάστε τη θεωρεία του ... ΥΠΕΡΓΚΟΜΕΝΟΚΡΑΞΙΜΟΥ !


Την δική του προσωπική εκδοχή παρουσιάζει ο Γιάγκος Ραυτόπουλος σχετικά με την εξέλιξη που έχουν μέσα στον χρόνο , οι σημερινές σχέσεις !

Διαβάστε το κείμενο καταπέλτης που ανάρτησε στο facebook :

ΥΠΕΡΓΚΟΜΕΝΟΚΡΑΞΙΜΟ 

Το καινούριο σύστημα στα 'ΣΧΕΣΟΚΟΡΙΤΣΑ' που σου διαφημίζουν ολημερίς και οληνυκτίς το πόσο πιστές είναι και σε έχουν όλη μέρα στην επιτήρηση(με ποια ήσουν με ποιά μίλησες ποιά κοίταξες κλπ.) είναι το εξής..
Είμαι πιστή όσο καιρό τάχουμε κοιμάμαι ήσυχη, έχω το δικαίωμα να κράζω, το παίζω μούρη στις φίλες μου κλπ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΩ Η ΒΡΩ ΚΑΝΑΝ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ FCBK ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΩ ΨΗΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΔΕ ΘΕΛΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΚΛΠ ρίχνω έναν τσακωμάκο συνηθισμένο πατάω στον εγωισμό του και χωρίζω για μερικές μερούλες... ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΧΤΕΙ ΤΟ 'ΜΠΗΧΤΕΝ ΠΟΥΛΕΝ' ΧΩΡΙΣ ΤΥΨΕΙΣ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ!!!... 
Μη μας πούνε και πουτάνες οι φίλες και χάσουμε τα like!.. 
ΜΟΥΧΕΤΕ ΨΟΦΙΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΛΗΤΟΥΣ!!!
Ε ΡΕ ΓΙΑΓΚΟΝΑΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου