Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

"Όταν σε βρήκα έτρεμα, σε πήρα αγκαλιά και γέμισα αίματα, ΟΧΙ ρε φίλιε, ΟΧΙ ρε φίλε δεν είναι αλήθεια..." O θρήνος του φίλου του 25χρονου συγκλονίζει! ΣΟΚ στην Πάτρα για το τροχαίο !


Από την ώρα που έγινε γνωστή η είδηση του θανάτου του Αποστόλη, η προσωπική του σελίδα στο facebook, γέμισε με μηνύματα.

Ένας από τους κολλητούς του που ήταν μαζί χθες βράδυ, γράφει:

«Δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε, δεν μπορώ να καταλάβω πως έγινε, παλέψες ρε φίλε, πάλεψες να την κρατήσεις αλλά σε πήρε μαζί της, δεν μπορώ να βγάλω εκείνη την στιγμή από το μυαλό μου, προσπάθησα να κοιμηθώ και το έβλεπα ξόανα και ξανά μπροστά μου, όλο το απόγευμα μας έλεγες για εκείνο το σταμπιλιζατέρ, μας έλεγες τρέμει η μηχανή μάγκες δεν πάει καλά, δεν μπορώ να το πιστέψω ρε φίλε πως για 300 ευρώ δεν είσαι εδώ μαζί μας, δεν μπορώ να το πιστέψω....Τρελάθηκα, έκανα τον κύκλο και ήρθα να σε βρω, τι να δω ρε φίλε, σε έψαχνα στα χόρτα και δεν σε έβρισκα, αλλού το κράνος, αλλού εσύ, αλλού η μηχανή, σου φώναζα, σου φώναζα αλλά τίποτα, όταν σε βρήκα έτρεμα, σε πήρα αγκαλιά και γέμισα αίματα, ΟΧΙ ρε φίλε, ΟΧΙ ρε φίλε δεν είναι αλήθεια...Δεν μπορώ ρε φίλε, αλήθεια δεν αντέχω στην εικόνα σου, φύλαξε μας ρε αγορίνα μου από εκεί ψηλά, φύλαξε μας, φύλαξε μας και να προσέχεις αντράκο μου...Όταν έρθει η ώρα μου θα έρθω να σε βρω...».

Ένας άλλος φίλος του Αποστόλη, γράφει:

«Αδελφάκο μου .... Καλό ταξίδι μην φοβάσαι εκεί πάνω να μας φύλαξης θέση θα σου έρθουμε κ εμείς ... Θα σ αγαπάμε για πάντα ... Ο θεός παίρνει τα καλά παιδιά ... Βόλτα ήμασταν μαζί προχθές κ σήμερα θα σε σηκώσω στους ώμους μου ..... Σαγαπω...!!!!» γράφει ένας φίλος του, ενώ μία κοπέλα εύχεται να γελά από εκεί ψηλά: «Καλό ταξίδι Αποστολή..κρίμα ρε Βρεττάκο...(γέλαγες με το παρατσούκλι που σου έβγαλα...εύχομαι να γελάς κ εκεί πάνω αστέρι μου)!!!».

Πηγή : flamiskonstantinos.blogspot.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου