Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

ΔΕΙΤΕ ποιες επιχειρήσεις (που έχουν καταστήματα και στην Πάτρα) ανοίγουν νέα καταστήματα ενώ οι άλλες κλείνουν! Τυχαίο; Δεν νομίζω !


Μια αλυσίδα καταστημάτων που συνεχίζει τη διεύρυνση του δικτύου της είναι ο όμιλος ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών Κωτσόβολος. 


Ειδικότερα ο όμιλος ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη λειτουργίας του δεύτερου νέου μεγάλου καταστήματός του στο Ηράκλειο της Κρήτης. Πρόκειται για έναν καινούργιο μεγάλο χώρο 1.252 τ.μ., που εκτείνεται σε δύο ορόφους και έχει διαμορφωθεί με βάση τα διεθνή πρότυπα του ομίλου Dixons. Είναι το δεύτερο κατάστημα στο Ηράκλειο και συνολικά 99ο κατάστημα της Κωτσόβολος, η οποία με αυτή την κίνηση δηλώνει στην πράξη τη θέλησή της να ισχυροποιήσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην ελληνική αγορά με μεγάλες επενδύσεις. Με αφορμή τα εγκαίνια του νέου καταστήματος Κωτσόβολος στο Ηράκλειο, ο διευθυντής του κ.Σπύρος Μουντουράκης δήλωσε: «Θέλουμε να είμαστε πάντα δίπλα σε ακόμη περισσότερους πελάτες μας εξυπηρετώντας τους και πιστεύουμε ότι τόσο με τον νέο χώρο και την ποικιλία προϊόντων τελευταίας τεχνολογίας όσο και με τους ανθρώπους της ομάδας μας θα καταφέρουμε να κερδίσουμε και αυτό το στοίχημα».

Την εμπιστοσύνη της στην Ελλάδα δείχνει και η σουηδική αλυσίδα ένδυσης H&M (Hennes & Mauritz). Η αλυσίδα προσιτής ένδυσης προχωρεί στο άνοιγμα του 29ου καταστήματός της στον Βόλο, ενώ το νέο κατάστημα στη Γλυφάδα, στην Α. Μεταξά 41, θα αντικαταστήσει το κατάστημα στην Α. Μεταξά 16. Τα δύο καταστήματα αναμένεται να ανοίξουν στις αρχές του φθινοπώρου 2014 και θα προσφέρουν μόδα για όλη την οικογένεια. Η Η&Μ Ελλάδος είναι υποκατάστημα της Η&Μ Group και ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Μάρτιο του 2007 στην οδό Σταδίου στο κέντρο της Αθήνας. Σήμερα η Η&Μ απαριθμεί 28 καταστήματα σε οκτώ πόλεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ρόδος, Ιωάννινα, Ξάνθη, Πάτρα και Κομοτηνή. 

Ευρωπαϊκά πρότυπα 
Ο ανταγωνιστής της H&M, ο ισπανικός όμιλος ένδυσης ZARA, δεν σταματά ούτε αυτός τις επενδύσεις στη χώρα μας. Συγκεκριμένα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ανακαίνισε κατάστημα στη Γλυφάδα για να εξερευνήσουν οι καταναλωτές έναν νέο κόσμο shopping. Μετά το online shopping που ξεκίνησε πρόσφατα το brand, σειρά είχε τώρα η ανακαίνιση με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα, σύμφωνα με τη διοίκηση του ισπανικού ομίλου. 

Ενας ακόμη ελληνικός όμιλος που συνεχίζει να επενδύει σε νέα καταστήματα, σε αντιπροσώπευση καινούργιων φιρμών και σε νέους τομείς από την ένδυση ως τον τουρισμό, τις μαρίνες και τα αεροδρόμια είναι ο Folli Follie. Μάλιστα πρόσφατα ανακοίνωσε το άνοιγμα του νέου flagship καταστήματος στο Τόκιο, σε έναν από τους πιο εμπορικούς δρόμους της πρωτεύουσας της Ιαπωνίας. Σημειώνεται ότι το 1995 η Folli Follie εισέρχεται στην αγορά της Ιαπωνίας και αυτή τη στιγμή διαθέτει πάνω από 70 καταστήματα. 

Ριζικές ανακαινίσεις 
Παράλληλα η αλυσίδα πολυκαταστημάτων Attica αντιστέκεται στην κρίση και εμφανίζει αύξηση μεγεθών ενώ προχωρεί και σε επενδύσεις. Το 2013 πραγματοποίησε επενδύσεις της τάξεως των 4 εκατ. ευρώ, ενώ τον Οκτώβριο του 2014 αναμένεται να λειτουργήσει το νέο πολυκατάστημα Attica που θα στεγάζεται στο κτίριο της οδού Τσιμισκή, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου φιλοξενούνταν το πολυκατάστημα Fokas. 

Ο όμιλος παιχνιδιών Jumbo είναι από τους πρωταγωνιστές στο λιανεμπόριο στην Ελλάδα. Κατά το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης λειτούργησαν πέντε νέα καταστήματα, εκ των οποίων τα δύο στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο και δύο στη Ρουμανία, ενώ τερματίστηκε η λειτουργία του μισθωμένου καταστήματος στον Προμαχώνα. 

O όμιλος σήμερα αριθμεί 66 καταστήματα, εκ των οποίων τα 52 στην Ελλάδα, τέσσερα στην Κύπρο, οκτώ στη Βουλγαρία, δύο στη Ρουμανία. Κατά το δεύτερο μισό της τρέχουσας οικονομικής χρήσης αναμένεται να λειτουργήσει ένα ακόμη ιδιόκτητο κατάστημα στη Βόρεια Ελλάδα. Σταδιακά, με δύο καταστήματα για την παρούσα χρήση, θα ξεκινήσει η ριζική ανακαίνιση παλαιών καταστημάτων του ομίλου. 

Επίσης η αλυσίδα καταστημάτων παγωμένου γιαουρτιού Chillbox μέσω της Deli Grec SAS, η οποία έχει αναλάβει το master franchise για την επέκταση της εταιρείας στην αγορά της Γαλλίας, απέκτησε το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας στην πόλη Dijon, ενώ το τριετές πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας προβλέπει τη δημιουργία 30 καταστημάτων, 10 εκ των οποίων στο Παρίσι. Η Chillbox ανήκει στην NBGI Private Equity του ομίλου της Εθνικής Τράπεζας. 

Πηγή : flamiskonstantinos.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου