Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

ΠΑΤΡΑ: Δεύτερο όνομα στην Ελλάδα η Λουξ - Τι έγραψαν "τα Νέα"


Δεύτερο "ονομα" στην Ελλάδα, στη διάθεση αναψυκτικών, αποτελεί η πατρινή "Λουξ". 


Σύμφωνα με στοιχεία της εφημερίδας "τα Νέα" του Σαββάτου, η παραδοσιακή πατρινή εταιρεία εμφιάλωσης που εδώ και αρκετά χρόνια έχει βρεθεί σε τροχιά εκσυγχρονισμού και δραστηριοποιείται με όρους υψηλής ανταγωνιστικότητας, το μερίδιο της "Λουξ" στην ελληνική αγορά έχει φθάσει στο 18,9% και έρχεται δεύτερη, πίσω από την κυρίαρχη "3ε" που εμπορεύεται ασυναγώνιστης εμπορικότητας μπράντ νέιμ, όπως η "κόκα κόλα".

Η "Λουξ", πάντως, διατηρεί αποστάσεις από τους άλλους ανταγωνιστές όπως η pepsico και δραστήρια και ανήσυχη "εψα". Οι πατρινοί δείχνουν, πάντως, ισχυροί και εδραιωμένοι στο υψηλό τους δώμα, σε μια αγορά της τάξης των 550 εκατομμυρίων σε τζίρους, η οποία γίνεται όλο και πιο επίζηλη και κινητική. Οι μεγάλες εταιρείες, ενόψει και της τόνωσης του τουριστικού ρεύματος, ετοιμάζονται να διαθέσουν καινούργιες κατηγορίες αναψυκτικών, με σκοπό να τραβήξουν την προσοχή του καναταλωτή, να δημιουργήσουν νέες τάσεις ή να επιβεβαιώσουν τη δυναμική τους, σκεπάζοντας, κατά το δυνατόν,τις ανταγωνιστικές παρουσίες.

Στο δημοσίευμα των "Νέων" εμφανίζεται ο Ιωάννης Μαρλαφέκας, διευθύνων σύμβουλος της "Λουξ", να δηλώνει ότι η εταιρεία δρομολογεί επενδύσεις 33 εκατομμυρίων, που αφορούν, μεταξύ άλλων, νέα μονάδα στο Αίγιο, παραγωγή καινοτόμων προιόντων και τόνωση της εξαγωγικής δραστηριότητας.

Πηγή : dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου