Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Μαγκάκι που το παραδέχεται .... !!! Γνωστή παρουσιάστρια μας λέει: «Δεν ξέρω που θα ήμουν χωρίς τα… β@ζι@ μου» !


Έχει χτίσει την καριέρα πάνω τους. Και το ξέρει καλά και το παραδέχεται! Αυτό και μόνο την κάνει να διαφέρει από τις άλλες! Αν και είναι 34 ετών σκέφτεται πιο ώριμα και δεν φοβάται να γίνει ρεαλίστρια και να πει αλήθειες «Έχω χτίσει μια καριέρα γύρω από το στήθος μου.

Έχουν φωτογραφηθεί πιο πολύ και από έναν διάσημο ποδοσφαιριστή ή από σταρ του Χόλυγουντ. Έχω χτίσει μια αυτοκρατορία γύρω τους, είναι οι πιστοί μου φίλοι» δηλώνει! Η Kelly Brook ετοιμάζει αυτοβιογραφία  αφιερωμένη στο στήθος της ενώ θα δίνει συμβουλές για την καλύτερη selfie. Τέλος , θα αναφέρεται στην τραυματική παιδικά της ηλικία αλλά και στα καυτά ειδύλλια της

Για περισσότερες φώτο - Εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου