Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Πωλίνα Μητσιμπόνα: Η έκρηξη της κόρης του ποδοσφαιριστή μετά την υπερέκθεση !

Desktop

Πρώτοι εμείς μέσα από το blog μας ανακαλύψαμε την ιδιαίτερη και πανέμορφη κόρη του Γιώργου Μητσιμπόνα. Πρώτοι εμείς γράψαμε για το κορίτσι αυτό που ενώ έχει τις δυνατότητες να κάνεις πολλά που αφορούν στο θέαμα… εκείνη ασχολείται με την οικογενειακή επιχείρηση. Ένα περίπτερο στη Λάρισα.

Αν εξαιρέσεις τον Θανάση Πάτρα και την εκπομπή του-που τον ευχαριστώ προσωπικά- τόσο εφημερίδες αλλά και άλλες εκπομπές πήραν το θέμα μας το οικειοποιήθηκαν-κοινώς απόλαυσαν μασημένη τροφή- και το έπαιξαν, όπως του βόλεψε.
Όπως ήταν φυσικό υπήρχαν και κάποιοι τυχάρπαστοι λίγδες που μπήκαν στη διαδικασία να το κράξουν το κορίτσι. Ένα κορίτσι ωστόσο που δεν μάσησε και χθες αργά το βράδυ τους έκραξε.
Τι έγραψε; « Θα ήμουν αναίσθητη αν δε με είχε στενοχωρήσει όλο αυτό που έχει γίνει..για το μόνο λόγο που θα έβγαινα οπουδήποτε να μιλήσω θα ήταν για τον μπαμπά μου γιατί είμαι περήφανη για εκείνον και θα είμαι πάντα. Το να παίρνει κάποιος προσωπικές φωτογραφίες με μαγιό για να πουλήσει το θεματάκι του με μια κοπέλα που δεν έχει καμία σχέση με τα μέσα και χωρίς την άδεια της είναι τραγικό. Δε μπορεί κανείς να καταλάβει τον πόνο που περνάει όποιος έχει ζήσει την ορφάνια από μικρός. Δεν έχω κανένα λόγο να απολογούμαι για την εμφάνιση μου γιατί δεν διάλεξα την καλογερική. Το μόνο που θέλω είναι ΣΕΒΑΣΜΟΣ στο όνομά ΤΟΥ και όχι απλά το θέλω, το απαιτώ. Με βλέπεις από ψηλά και ξέρω ότι αν ήσουν εδώ θα τους έβαζες όλους και όλες στη θέση τους. Σε λατρεύω».

πηγή : nassos - blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου