Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Άντζελα Δημητρίου: Έξαλλη μετά την αποκάλυψη του νέου έρωτα και τα όσα ... αυστηρά μας είπε στο τηλέφωνο !!!


Πριν από λίγο επικοινώνησε μαζί μου η Άντζελα Δημητρίου. Η λαϊκή αοιδός με τον χαρακτηριστικό τρόπο της… την απαραίτητη ανάσα πριν μου μιλήσει πολύ αυστηρά και το ύφος εκατομμυρίων καρδιναλίων έφτασε σε σημείο να με απειλήσει με δικηγόρο. Γιατί; Διότι βγάλαμε την σχέση της με τον επιχειρηματία από τη Θεσσαλονίκη.

Η ίδια βέβαια έσπευσε να το διαψεύσει και όπως οφείλω φιλοξενώ την θέση της. «Δεν ισχύει τίποτε απ” όσα γράφεις» μου είπε και εγώ με τη σειρά μου της υποσχέθηκα ότι θα μεταφέρω την απάντησή της.
Ένα μόνο θα πω μουδιασμένος από την υγρασία που έχει σήμερα στην Αθήνα. Μένει να δούμε τις επόμενες μέρες αν όλα αυτά που μας μετέφεραν ισχύουν ή όχι… ε;
 Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που μας διαψεύδουν και μετά από λίγο τα βλέπετε όλα μπροστά σας…
πηγή : nassos - blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου