Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

H εξομολόγηση της Παπαρίζου: Ο γάμος… και η προσπάθεια να κρατήσει τους gay!

737a1

Θα γίνει γάμος τελικά; Η Έλενα Παπαρίζου βάζει τέλος στα σενάρια και απαντά γιατί θέλει να παντρευτεί: «Δεν είχα σκεφτεί το γάμο μέχρι που μου έγινε μια ωραία πρόταση και είναι όλα σαν παραμύθι.

Δεν έχω συγκεκριμένη εικόνα του γάμου, ούτε έχω σκεφτεί νυφικό και τέτοια. Ξέρω όμως πως θέλω να τον παντρευτώ αυτόν τον άνθρωπο» η Έλενα μίλησε και για τα παιδιά λέγοντας πως είναι έτοιμη «Όλα καλά… όταν έρθει αυτή η στιγμή. Το σπίτι γεμίζει ευτυχία με παιδιά» δηλώνει στο Joy. Αυτά πάνω κάτω τα είδατε τα διαβάσατε τα παρατηρήσατε.

Αυτό ωστόσο που πέρασε ως μήνυμα με τον τρόπο της ικανοποιώντας όσο τίποτε άλλο την gay κοινότητα που η ίδια βλέπει να της γυρίζει την πλάτη εδώ και δυο χρόνια ήταν η τραγική για πολλούς και απολύτως άνετη-και καλά- απάντηση για το ον το παιδί της είναι ομοφυλόφιλο: «Εγώ με τον σύντροφο μου δεν μπορώ να αποφασίσω τη σεξουαλικότητα του. Ένα ζευγάρι το κάνει  το παιδί από αγάπη. Αυτό μόνο έχει σημασία».

Έγινε. Μας έπεισες!

nassos - blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου