Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Τζένη Χειλουδάκη: Άγριο χώσιμο στο Facebook. Ποιους κράζει και γιατί


Η Τζένη Χειλουδάκη επιστρέφει στον χώρο του Facebook και για όσους την παρακολουθούν αυτό είναι γεγονός.

Ο λόγος της πολυήμερης απουσίας της, όπως η ίδια αποκάλυψε, οφειλόταν σε «χακάρισμα» του λογαριασμού της. Αλλά τώρα επέστρεψε έτοιμη να στιγματίζει δηκτικά με τον μοναδικό της τρόπο σύσσωμο το κοινωνικό γίγνεσθαι.
«πουτανες και τραβεστι ειμαστε ολοι μας.. πουτανα και η παρουσιαστρια που πουλιεται για τη θεσουλα στον καναλαρχη η παιρνει οδηγιες για τη ροη της εκπομπουλας πουτανα και ο εργαζομενος που για ενα κομματι ψωμι σαπιο του γαμαει την ψυχη ο εργοδοτης πουτανα και η κυρατσα που για ενα γουνικο και ενα σπιτακι στη δροσια η στην αγια βαρβαρα βαζει στεφανι στον τυπα που μονο που τον βλεπει ξερνοβολα.. σαμπως δεν ειμαστε και ολοι τραβεστι;; απανωτες μασκες καθε μερα στη μουρακλα μας… .αλλαζουν αναλογα… γινονται μια πολυχρωμες και μια μαυροτσουκαλιασμενες… τον απολογισμο σου τον κανεις στο νυχτοκρεβατο σου σαν πεσεις… και μονο σαν βγαινει η ψυχη σου βγαζεις την αληθεια σου… και αυτο απο φοβο… πουτανες και τραβεστι ολοι μας ματια μου….στην τελικη βοθρος ολα….και σαν μπεις στον βοθρο ψυχη μου… σκατωμενος θα βγεις… και ακομα και χορτοφαγικα να ειναι τα σκατουλια παλι σκατιλα θα μυριζεις… και σας μιλαω εγω… που εφαγα στη μαπα τη γκλαμουρια και τα μηντια απο τα μικρατα μου. εναν αμπακο χυσια..και μια ζωη στο ραφι προς πωληση… ακριβα η φτηνα δεν εχει σημασια… εν βγαινει η μποχα καλο μου.. τα σκατα μυριζουν σκατιλα λεμε… παμε για την επομενη ζωη λεμε… ως την πολυποθητη φωτιση..»

nassos blog


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου