Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Η Πατρινή που "χουφτώνει" στην οδό Γερμανού - Δίνει και το τηλέφωνό της!




Δεν έχει ξαναγίνει! 24χρονη κοντά στην Πλατεία Μαρούδα, περπατά και «χουφτώνει δημόσια» όποιον επιθυμεί!

Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για νεαρή η οποία «καλύπτει» την διαδρομή επί της οδού Γερμανού από την Πλατεία Ταμπαχάνων μέχρι την Πλατεία Αγίου Γεωργίου και επιδίδεται... σε «χούφτωμα» περαστικών!

Ένας από τα «θύματά» της περιγράφει στον «Κόσμο» τι του συνέβη: «Περπατούσα στις 3.30 μετά το μεσημέρι μπροστά από το πεζοδρόμιο του Κοτοπούλη, και την συναντώ. Μόλις πάει να με προσπεράσει μου λέει είσαι πολύ όμορφο αγόρι και πριν προλάβω να αντιδράσω μου βάζει το χέρι της στα γεννητικά μου όργανα!

Ο Πατρινός έπαθε πλάκα, και αποφάσισε να της μιλήσει για να διαπιστώσει «που το πάει»! «Εμένα δεν με νοιάζει, όποιος είναι όμορφος και τον γουστάρω τον χουφτώνω» του είπε η νεαρή γυναίκα. Την περιέγραψε ως όμορφη κοπέλα, με γυαλιά, μακρύ μαλλί και καλοντυμένη. Μάλιστα από τη συζήτηση κατάλαβε πως ήταν και μορφωμένη. Του ομολόγησε όμως πως της αρέσει το σεξ, δεν το κάνει για χρήματα και όντως έχει μεγάλη επιτυχία στους εραστές.

Όπως μας είπε ο άνδρας, συνόδευσε την νεαρή σε πολυκατοικία και είχε μαζί της ερωτική επαφή. «Μια χαρά μου μπήκε η χρονιά» κατέληξε! Θα πρέπει να σημειωθεί πως του έδωσε και το κινητό της τηλέφωνο όπως και το όνομά της. Όλα στην διάθεση του «Κόσμου»!
flamis konstantinos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου