Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

ΠΑΤΡΑ: Ο «Ελληναράς» με την BMW και η περιπέτεια του πρώην αντιδημάρχου

ekleise ix filias


Μας το μετέφερε ο πρώην αντιδήμαρχος Ανδρέας Φίλιας για να δείξει πως «Ελληνάρες» εξακολουθούν και βασιλεύουν! 

«Για πρώτη φορά μετά πόσο πολλά χρόνια πήρα το αυτοκίνητο και όχι τη μηχανή. Έπρεπε να πάρω μαζί μου το μεγάλο γιο μου που είναι εγχειρισμένος να τον κεράσω ένα καφέ. Ήρθε η ώρα να φύγουμε αλλά ο κύριος με την BMW είχε αντίθετη άποψη....! Ήρθε πάρκαρε και έκλεισε το δικό μου και το διπλανό αυτοκίνητο και πήγε για μπάνιο. Έτσι απλά.. Μου θύμισε αυτούς που πάρκαραν στη Μαιζωνος για καφεδάκι και όταν η Δημοτική Αστυνομία τους έπαιρνε τις πινακίδες έρχονταν μαινόμενοι στο γραφείο μου να διαμαρτυρηθούν και φυσικά να βρίσουν τον Αντιδήμαρχο που ήταν σαν του άλλους και έφταιγε για την κατάντια της Ελλάδας. Σε έξι μήνες που ήμουν υπεύθυνος της Δημοτικής Αστυνομίας είχε έρθει η ομάδα ΔΙΑΣ τρεις φορές για να με προστατεύσει από κάτι τέτοιους Ελληναράδες....! Που ήθελαν να με βαρέσουν κιόλας…! Τελικά άφησα το αυτοκίνητο εκεί.. Και έφυγα μαζί με το και παιδί μου…! Δεν μπορούσα να περιμένω τον Ελληναρα. Το τραύμα του γιου μου χρειάζονταν αλλαγή. Του άφησα το τηλέφωνο μου να με πάρει να του δώσω συγχαρητήρια…»!

πηγή : dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου