Μια φωτογραφία ίσον χίλιες λέξεις !
Όταν πριν μια τριετία πήρε την απόφαση να επενδύσει στο μαγειρευτό , κάποιοι βιάστηκαν να χαρακτηρίσουν τον Σπύρο Μπιράτση ως παράτολμο και "εκτός εποχής" . Η πορεία όμως τον δικαίωσε , με το"Φασόλοι" μαγειρευτό να αποτελεί την νούμερο ένα επιλογή στο είδος του . Όχι , δεν είμαστε καθόλου υπερβολικοί στην κρίση μας . Το μόνο που σας μεταφέρουμε είναι η ρεαλιστική πραγματικότητα .
Σε μια εποχή που ο κλάδος της εστίασης περνάει ... ζόρικα , η επιχείρηση του Σπύρου Μπιράτση αποτελεί πρότυπο για ολόκληρη την αγορά . Η ποσότητα της προσφερόμενης μερίδας , σε συνδυασμό με την τιμολογιακή πολιτική - αλλά και το κομμάτι της επικοινωνιακής πολιτικής που προσωπικά έχει αναλάβει ο Σπύρος Μπιράτσης - αποτελούν τα τρία σημεία κλειδιά της επιτυχίας του .
Γιατί μπορεί να διανύουμε την χειρότερη οικονομική ύφεση των τελευταίων δεκαετιών , όμως πάντοτε θα υπάρχουν οι εξαιρέσεις του κανόνα . Και η εξαίρεση του Σπύρου Μπιράτση δεν ήρθε "ουρανοκατέβατη" , αλλά δείχνει να πατάει γερά στα πόδια της . Ικανή να κερδίσει το στοίχημα της εδραίωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου