Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

Πασίγνωστος τραγουδιστής έκανε τατουάζ την ελληνική σημαία! (PHOTO)

Πασίγνωστος τραγουδιστής έκανε τατουάζ την ελληνική σημαία! (PHOTO)
Πασίγνωστος τραγουδιστής έκανε τατουάζ την ελληνική σημαία στο δεξί του χέρι και ετοιμάζεται να "χτυπήσει" και τον Χριστό στο αριστερό του χέρι.

Όταν ανέβασε τη φωτογραφία στο facebook μαζί με ένα κείμενό του, ακολούθησε ο κακός χαμός...

Ο λόγος για τον Ματθαίο Γιαννούλη, ο οποίος  έκανε τατουάζ την ελληνική σημαία στο δεξί του χέρι και ανέβασε τη φωτογραφία στην επίσημη σελίδα του fan club του στο facebook, γράφοντας τα εξής:

«Με ρωτάνε πολλοί φίλοι γιατί έκανα τατουάζ την Ελληνική σημαία στο δεξί μου χέρι! Τους απαντάω λοιπόν ότι "ΘΕΛΩ ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΧΑΙΡΕΤΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΝΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ...ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΕΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΟΥ". Την επόμενη εβδομάδα στο αριστερό μου χέρι θα είναι και ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΟΥ! Αυτά που δεν με άφησαν να γράψω στην ταυτότητα μου... υπάρχουν στο αίμα μου! Αυτά διδάχτηκα... αυτά αγάπησα... αυτά πιστεύω... γι' αυτά μπορώ να πεθάνω»!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου