Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

“Της καρδιάς μου το γραμμένο”! Το νέο τραγούδι του Παντελή Παντελίδη που θα σας απογειώσει! (AUDIO)

“Της καρδιάς μου το γραμμένο”! Το νέο τραγούδι του Παντελή Παντελίδη που θα σας απογειώσει! (AUDIO)
“Της καρδιάς μου το γραμμένο” ονομάζεται το νέο τραγούδι του Παντελή Παντελίδη.
Ο Παντελής Παντελίδης επιστρέφει με νέο single, προπομπό του ολοκληρωμένου album που θα κυκλοφορήσει σε λίγο καιρό από τη Minos EMI / Universal. Παράλληλα, ξεκινάει τις εμφανίσεις του στην Πύλη Αξιού στη Θεσσαλονίκη στο πλευρό της Δέσποινας Βανδή από την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου,
Στίχοι / Μουσική: Παντελής Παντελίδης
Διεύθυνση Παραγωγής: Νεκτάριος Κόκκινος
Μη μου λέτε, δεν αξίζει
Αυτή διάλεξε η καρδιά μου
Μη μου λέτε πως δεν κάνει
Μόνο αυτή θέλω κοντά μου
Τι σας νοιάζει ποιον πειράζει
Ίσως κάνει κάποια λάθη
Μα ίσως να με δοκιμάζει
Την καρδιά μου για να μάθει
Κάνει λάθη για να μάθει
Της καρδιάς μου το γραμμένο
Τι να πω τι περιμένω
Τριαντάφυλλο μ’ αγκάθι
Κάνει λάθη για να μάθει
Της καρδιάς μου το γραμμένο
Τι να πω τι περιμένω
Βάσανο μου, πληγωμένο
Να μη σε δω, μαραμένο
Μη μου λέτε, δεν αξίζει
Αυτή διάλεξε η καρδιά μου
Μη μου λέτε, πως δεν κάνει
Μόνο αυτή θέλω κοντά μου
Τι σας νοιάζει ποιον πειράζει
Ίσως κάνει τα δικά της
Μα ίσως να με δοκιμάζει
Πριν με βάλει στην καρδιά της
Κάνει λάθη για να μάθει
Της καρδιάς μου το γραμμένο
Τι να πω τι περιμένω
Τριαντάφυλλο μ’ αγκάθι
Κάνει λάθη για να μάθει
Της καρδιάς μου το γραμμένο
Τι να πω, τι περιμένω
Βάσανο μου, πληγωμένο
Να μη σε δω μαραμένο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου