Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Νέα 10ωρη Κάρτα "Μαζί" από τη ΓΕΦΥΡΑ για τα σαββατοκύριακα της θερινής περιόδου

Νέα 10ωρη Κάρτα "Μαζί" από τη ΓΕΦΥΡΑ για τα σαββατοκύριακα της θερινής περιόδου  Από αυτό το Σαββατοκύριακο

Aπό το σαββατοκύριακο 29-30 Ιουνίου μέχρι και το σαββατοκύριακο 7-8 Σεπτεμβρίου, τίθεται στη διάθεση του κοινού η νέα θερινή εκπτωτική κάρτα της Γέφυρας «Χαρίλαος Τρικούπης» «Μαζί». Πρόκειται για κάρτα μετ’ επιστροφής διάρκειας 10 ωρών που ισχύει για το Σάββατο και την Κυριακή στην τιμή των 13,50€.
Είναι ένα προϊόν που δημιουργήθηκε για την ανάπτυξη της κινητικότητας μεταξύ των δύο περιοχών που ενώνει η Γέφυρα. Εισάγεται ως ενισχυμένη εκδοχή των δύο προγενέστερων κυριακάτικων καρτών « aller-retour », αντίστοιχα 8ωρης και 10ωρης διάρκειας, που ίσχυσαν κατά τις θερινές περιόδους 2011 και 2012 και βασίστηκαν στη λογική του «τουρισμού της μιας ημέρας» που εξελίσσεται σε μία ελκυστική επιλογή κατά την παρούσα συγκυρία.
Ωστόσο η κάρτα «Μαζί» μπορεί κάλλιστα να εξυπηρετήσει και τους τουρίστες της πολυήμερης διαμονής, που προγραμματίζουν εξορμήσεις ένθεν-κακείθεν του στενού Ρίου – Αντιρρίου, σε όλο το εύρος της Δυτικής Ελλάδας ή και ακόμη μακρύτερα, διατηρώντας την ως ορμητήριό τους.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για το τουριστικό προϊόν εντός των ορίων της, προκύπτει η ανάγκη επιμήκυνσης του μέσου χρόνου διαμονής και αυτός ο στόχος εξυπηρετείται από το νέο προϊόν, που προστίθεται σε πρόσφατα δρομολογημένες πρωτοβουλίες της, αλλά και στη συνεργασία της με την παραχωρησιούχο της Ζεύξης.
Εκτός από την καθαρά τουριστική της χρησιμότητα, η κάρτα «Μαζί» έχει επιπλέον σχεδιαστεί προκειμένου να λειτουργεί συνδυαστικά τόσο με τη διαμονή, την αναψυχή και την εστίαση, όσο και με τις αγοραστικές ανάγκες των εκδρομέων. Δίνει έτσι την ευκαιρία και στον εμπορικό κόσμο της περιοχής να επωφεληθεί από την αυξημένη - λόγω θέρους - ροή επισκεπτών, δημιουργώντας ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις και για τους πελάτες τους.
Διαμονή, αναψυχή, εστίαση και αγορές αποκτούν στο εξής ένα επιπλέον «εργαλείο» για ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση, προς όφελος τόσο των πολιτών-πελατών όσο και εκείνων που τους παρέχουν προϊόντα και υπηρεσίες.
Για περισσότερες πληροφορίες: Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Γέφυρας (Τηλ. 26340-39010 & 39011)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου