Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Στον αέρα η Παναχαϊκή! Ο Κούγιας δηλώνει "επίσημα" Αρειανός! Διαβάστε τη δήλωσή του


Στη γιορτή του Άρη έδωσε το παρών και ο γνωστός ποινικολόγος και πρόεδρος της Παναχαϊκής, Αλέξης Κούγιας, ο οποίος, αν και αποδοκιμάστηκε από τον κόσμο, είπε ότι θέλει να βοηθήσει όπως μπορεί τους "κίτρινους":


«Θέλω να ευχαριστήσω για την πρόσκληση στην ιερή μέρα του Άρη. Εύχομαι αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε με ανθρώπους που έχουν τιμήσει και έχουν τιμηθεί από το σύλλογο, με ανιδιοτελείς ανθρώπους του Άρη, να καταφέρουμε να το ολοκληρώσουμε και να βοηθήσουμε στην τραγική καμπή που βρίσκεται η οικογένεια του Άρη. Να μπούμε όλοι μπροστά. Εγώ θέλω να είμαι ο τελευταίος, με απόλυτο σεβασμό. Ο τελευταίος μιας προσπάθειας που θα βγάλει τον Άρη από τη δύσκολη καμπή που βρίσκεται. Ένα ελληνικό ποδόσφαιρο χωρίς τον Άρη, την ΑΕΚ, τη Λάρισα, τον Πανσερραϊκό δεν μπορεί να έχει μέλλον.
Ο Άρης δεν είναι του Κούγια. Ο Άρης είναι του Άρη. Εγώ θα είμαι ουραγός σ' αυτή την προσπάθεια, με ό,τι δυνατότητες έχω. Θα είμαι παρών. Έχω δηλώσει την αποχώρησή μου από την Παναχαϊκή. Με τους ανθρώπους που μιλάμε και είναι σοβαροί και έχουν προσφέρει όλοι και έχουν τις προϋποθέσεις να είναι μπροστά, είπαμε ότι μέσα στις επόμενες βδομάδες θα πρέπει να έχουμε κάνει ένα σχήμα και  να τα πούμε».


Πηγή : flamiskonstantinos.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου