Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ...? ΝΕΚΡΟΣ Ο ΓΙΏΡΓΟΣ ΛΙΆΝΟΣ | ΤΙ ΣΥΝΈΒΗ ΣΤΟΝ ΓΝΩΣΤΌ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΉ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΉ;;;


ΝΕΚΡΟΣ ο Γιώργος Λιάνος | Τι συνέβη στον γνωστό παρουσιαστή τραγουδιστή;;; Είναι μια είδηση - ο τρόπος του λέγειν , μην μας παρεξηγείτε για την χρησιμοποιήση της λέξης είδηση - που εδώ και λίγη ώρα ...παίζει σε δεκάδες διαδικτυακά portals , χωρίς όμως να γνωρίζουμε κατά πόσο ισχύει . 

Μάλλον για ..."μουφα" πληροφορία πρόκειται , παρά για ένα αληθινό γεγονός . Κάποιοι για λίγα κλικς παραπάνω δεν διστάζουν να γράψουν ότι ... μαλακία τους κατέβει στο κεφάλι. Μέχρι εκεί φτάνει η ξεφτύλα τους ...


Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά το δημοσίευμα που αλιεύσαμε από ορισμένα blogs του διαδικτύου .


Στην εκπομπή «Σπίτι μου, Σπιτάκι μου» βρέθηκε καλεσμένος ο Γιώργος Λιανός και μεταξύ άλλων μίλησε για το νέο του ξεκίνημα στον Alpha.



O τραγουδιστής, αυτή τη σεζόν, θα συμμετάσχει στο «Όλα Παίζουν», μαζί με την Κατερίνα Καινούργιου, την Μπέττυ Μαγγίρα και την Αλέκα Καμηλά κάνοντας έτσι ένα νέο βήμα στην καριέρα του μιας και η συνεργασία του με την πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 δεν συνεχίστηκε αυτή τη σεζόν.



«Υπήρχε μια σκέψη με τον Γιώργο (Λιάγκα) να το συνεχίσουμε και φέτος, ότι αν πάνε όλα καλά να είμαι και φέτος στο πρωινό του ΑΝΤ1. Ίσως να είναι και προσωπικός ο λόγος, ήθελα να κάνω κάτι παραπάνω και η κατάσταση αυτήν τη στιγμή στον ΑΝΤ1 είναι πολύ «busy» Έχει πολύ κόσμο, με συμβόλαια...» είπε και συμπλήρωσε: «Θεώρησα λοιπόν ότι έπρεπε να ρισκάρω, να κλείσω έναν κύκλο και να ανοίξω έναν άλλο. Ήθελα να δείξω κι άλλα πράγματα. Μου έκανε μια πολύ καλή πρόταση ο Alpha και ήθελα να την αξιοποιήσω».



-Τι λέει όμως για τις κυρίες της νέας απογευματινής παρέας;



«Θα έχει πολύ ενδιαφέρον η διαφορά των χαρακτήρων μέσα στην ομάδα. Θα έχει, επίσης, ενδιαφέρον η συνύπαρξη των τριών μεταξύ τους, άσε με εμένα. Εγώ είμαι ήδη «νεκρός»!»..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου